برنامه Microsoft Excel؛ اکسل قدرتمند مایکروسافت آفیس برای اندروید

رسانه چیکاو – اگر با محاسبات سروکار دارید، حتما با برنامه Excel آشنا هستید. در ابتدا مایکروسافت برنامه اکسل را برای ویندوز توسعه داد و سپس با فراگیر شدن گوشی های هوشمند تصمیم گرفت تا نسخه هایی را برای گوشی های هوشمند پیاده سازی کند تا امکان ایجاد و ویرایش اسناد را برای کاربران اندرویدی فراهم کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی برنامه Microsoft Excel اندروید بپردازیم. پس همراه رسانه چیکاو باشید.

برنامه Microsoft Excel این امکان را ایجاد می کند تا صفحات گسترده را بهتر از قبل بر روی گوشی ها و تبلت های خود مشاهده کنید.. زمانی که شما در برنامه اکسل اقدام به ایجاد یک صفحه گسترده و یا ویرایش آن کردید، می توانید از نحوه نمایش آن در گوشی ها، لپ تاپ و کامپیوتر ها مطمئن شوید.

برنامه Microsoft Excel؛ اکسل قدرتمند مایکروسافت آفیس برای اندروید | رسانه چیکاو

با برنامه Microsoft Excel ایجاد فایل های گسترده و اشتراک گذاری آن با دوستان سریع تر شده است. با این برنامه قادر خواهید بود با هر کسی که در زمینه حسابداری، حسابرسی، امور مالی و.. فعالیت دارد، همکاری کنید. همچنین قادر خواهید بود پیچیده ترین فرمول ها را با یک ویژگی بسیار ساده و شگفت انگیز پیاده سازی کنید و خروجی ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بودجه، فهرست وظایف، حسابداری یا تحلیل امور مالی را با الگوهای جدید از جمله کار هاییست که به راحتی با برنامه Microsoft Excel اندروید قابل انجام است و دیگر نیاز نخواهد بود به نسخه ویندوز آن مراجعه کنید.

برنامه Microsoft Excel؛ اکسل قدرتمند مایکروسافت آفیس برای اندروید | رسانه چیکاو

در هر جایی بازبینی، ویرایش و کار کنید

فایل‌های Excel را در هر دستگاهی می توانید بازبینی کنید.. از هر جایی داده‌های خود را ویرایش کنید یا فهرست وظایف را به‌روزرسانی کنید. ویژگی‌هایی مانند مرتب‌سازی و فیلتر کردن ستون‌ها به‌منظور متمرکز سازی بازبینی وجود دارد. صفحه‌ها را به‌آسانی در کتاب‌کار ایجاد، رونوشت‌برداری، مخفی یا نمایان کنید.

از داده‌های خود گزارش تهیه کنید

داده‌ها را با درج نمودار مشترک احیا کنید. از ویژگی‌هایی مانند افزودن و ویرایش برچسب‌های نمودار به‌منظور برجسته‌سازی بینش‌های کلیدی در داده‌ها استفاده کنید.

با جوهر رسم و حاشیه‌نویسی کنید

در دستگاه‌هایی با قابلیت لمس، به‌واسطه ویژگی زبانه رسم در Excel می‌توانید یادداشت بنویسید، بخش‌هایی از کاربرگ را پررنگ کنید، شکل‌هایی ایجاد کنید یا معادلات ریاضی را بنویسید.

اشتراک‌گذاری آسان شد

فایل‌های خود را با چند ضربه به اشتراک بگذارید تا به‌سرعت دیگران را برای ویرایش، مشاهده یا نظر دهی مستقیم در کتاب‌کارهای خود دعوت کنید. محتوای کاربرگ را با قالبی سالم در متن ایمیل کپی کنید یا پیوندی را برای سایر گزینه‌های اشتراک‌گذاری به کتاب‌کار خود پیوست یا در آن کپی کنید.

جمع بندی

برنامه مایکروسافت اکسل اندروید توانایی ایجاد و ویرایش صفحات گسترده را در حد نسخه ویندوز خود دارد. ین برنامه از اکثر قابلیت های نسخه ویندوز برخوردار است به همین دلیل می تواند برای شما ابزار کاربردی و مفیدی باشد. شما می توانید آخرین نسخه برنامه Microsoft Excel را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

Microsoft Excel

قیمت: رایگان

سازنده: مایکزوسافت

سیستم عامل: اندروید

حجم: 73 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.