اپلیکیشن PicsArt ؛ برنامه حرفه ای طراحی و ویراش تصاویر

رسانه چیکاواگر شما از برنامه های ویرایش و طراحی عکس اندروید استفاده کرده باشید، حتما با برنامه PicsArt رو به رو شده اید. این برنامه یکی از بهترین برنامه های اندروید است که تصاویر خام را از شما می گیرد و تصاویر حرفه ای به شما تحویل می دهد. در این مطلب قصد داریم به معرفی برنامه PicsArt بپردازیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

برنامه PicsArt یک اپلیکیشن فوق پیشرفته برای ویرایش عکس و طراحی عکس های جدید است که ویژگی ها و کاربرد های نیز دارد. این برنامه در بین ایرانی ها یکی از محبوب ترین برنامه ها در این حوزه است. فعالیت های این برنامه به سه بخش طراحی، ویرایش و ساخت Collage تبدیل می شود.

در بخش طراحی ابزار های متنوعی در اختیار شما قرار داده می وود که با کمک آن ها بتوانید تصاویری که در ذهنتان است را پیاده سازی کنید. ابزارهایی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد جز کامل ترین ابزار ها در بین برنامه های اندرویدی است.

در بخش ویرایش ابزارهای گوناگونی به کمک شما می آید تا به ویرایش عکس های خود بپردازید و تصاویر خام خود را با ترکیبی از جلوه ها زیبا کنید. در بخش Tools  ابزار های کاربردی نظیر Crop، Free Crop، Selection و 11 ابزار کاربردی دیگر در اختیار شما قرار می دهد که به کمک آن ها می توانید به صورت حرفه ای عکستان را ویرایش کنید.

در بخش Effect می توانید فیلتر های مختلفی را بر روی عکس های خود پیاده سازی کنید که خود شامل 9 بخش با افکت های گوناگون است. کافی است یکبار از آنها استفاده کنید تا بهترین افکت ها را برای تصاویر معمول خود انتخاب کنید.

بخش Beautify شما را به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل می کند. خانم ها و دختران دوستداران سلفی، به این بخش بیشتر از دیگر بخش ها علاقه مند خواهند بود چرا که امکان ویرایش رنگ چشم مو، دندان و… را فراهم می کند.

اگر برنامه را باز کنید و شروع به ویرایش یکی از عکس های خود کنید، نوار پایینی ابزار های متنوعی  را در اختیار شما قرار می دهد که در این مطلب قصد داریم به شرح هر یک از آن بپردازیم. تنها کافی است یک بار از آن ها استفاده کنید تا متوجه کارکرد هر یک از بخش ها شوید.

جمع بندی

برنامه PicsArt یکی از بهترین برنامه های اندروید در زمینه ویرایش و طراحی عکس است که با جذب یک میلیون دانلود در کافه بازار به یکی از محبوب ترین برنامه ها تبدیل شده است. این برنامه شامل فروشگاه اختصاصی است که بسیاری از فیلتر ها و تم ها را از طریق فروشگاه آن می توان دریافت کرد.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه PicsArt را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

PicsArt

قیمت: رایگان

سازنده: PicsArt

سیستم عامل: اندروید

حجم: 39 مگابایت

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. ZEYNAB می گوید

    سلام
    چرا قسمت چهره رو برام حذف شده تازگیا؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      احتمال داره این ویژگی در نسخه کامل برنامه ارائه بشه. پیشنهاد می کنم از نسخه کامل اپلیکیشن استفاده کنید.