معرفی برنامه بوکینگ – BOOKING بزرگترین اپلیکیشن رزرو هتل

رسانه چیکاو – بسیاری از افراد روزانه قصد مسافرت به مکان های دیدنی و شهر های بزرگ دنیا را می کنند و به گشت و گذار می پردازند. به همین دلیل است که بسیاری از کشور های جهان گردشگری را به عنوان یک صنعت درآمدزا می دانند و حتی در کشور هایی مانند مالزی تمامی تمرکزشان بر روی درآمدزایی از صنعت گردشگری است. در این میان نیز ابزار هایی پدید آمده اند که نه تنها باعث افزایش آگاهی از سایر نقاط جهان و هتل ها در پی دارد بلکه می توان تنها با صرف چند دقیقه وقت به رزرو هتل در خارج از کشور پرداخت. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی بر اپلیکیشن بوکینگ دات کام بیاندازیم. همراه رسانه چیکاو باشد.

اپلیکیشن بوکینگ | برنامه BOOKING | رسانه چیکاو

اپلیکیشن بوکینگ – Booking  به شما امکان مشاهده هتل ها و مکان های گردشگری در تمامی نقاط جهان می دهد و از طریق این اپلیکیشن و با صرف چند کلیک می توان مناسب ترین هتل را برای خود رزرو کنید. برنامه بوکینگ Booking یک اپلیکیشن جهانی است که اطلاعات کاملی از هتل ها مانند عکس ها و.. را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

شما برای استفاده بهتر و بهره بردن از تمامی امکانات اپلیکیشن بایستی در آن ثبت نام کنید اما بدون ثبت نام نیز می توانید از خدمات اپلیکیشن استفاده کنید. پس از اینکه وارد اپلیکیشن شدید، صفحه ای شامل یک ابزار جست و جوی پیشرفته در اختیار شما قرار داده می شود که به کمک آن می توانید فهرستی از هتل های شهر مقصدتان را مشاهده کنید. مواردی که برای جستجو باید در این برنامه اندرویدی وارد کنید، عبارتند از نام شهر یا اطراف محل کنونی (Around current location)، تعیین تاریخ شروع و پایان، هدف مسافرت (تجارت یا اوقات فراغت)، تعداد نفرات بزرگسال و خردسال و همچنین تعداد اتاق هایی که به آن نیاز دارید. سپس با کلیک بر روی دکمه Lets go نتابج به صورت لیست به شما نمایش داده می شود. در صفحه های هتل ها امکانات کاملی از هتل ها به همراه آدرس، عکس ها، امکانات و…  درج شده است.

برنامه بوکینگ Booking بیشتر مناسب افرادی است که قصد سفر به خارج از کشور را دارند چرا که در اپلیکیشن بوکینگ خبری از هتل های ایرانی نیست که نشان از کم اهمیت بودن صنعت گردشگری در کشور ما است. گرچه استفاده از اپلیکیشن های ایرانی برای سفر به خارج کشور بیشتر توصیه می شود اما اپلیکیشن بوکینگ نیز می تواند گزینه مناسبی برای همگان باشد.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه بوکینگ Booking را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

 

Booking.com: Hotels, Apartments & Accommodation

قیمت: رایگان

سازنده: Booking

سیستم عامل: اندروید

حجم: 50 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.