برنامه نشان ؛ نقشه هوشمند راهنمای شما در طول سفر

برنامه نشان یکی از کاربردی ترین نرم افزار های موجود در کافه بازار است. شما می توانید با نصب بازار جدید به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این نقشه هوشمند با چیکاو همراه باشید.

خیلی از افراد بسیاری از نقاط شهر را نمی شناسند و زمانی که قصد سفر به خیابان مورد نظر دارند نمی دانند که از کدام مسیر باید بروند. اکثر اوقات نیز افراد با مسیر سفر خود آشنایی دارند اما به علت عجله در رسیدن به مقصدشان نمی دانند که کدام مسیر مناسب ترین مسیر برای سریع رسیدن است. در اینجاست که تنها با نصب یک اپلیکیشن مانند نشان می توان از این سردرگمی خارج شد و به راحتی بهترین مسیر سفر را انتخاب کرد. در این مطلب ما قصد داریم به معرفی و بررسی برنامه نشان بپردازیم پس همراه ما باشد.

برنامه مسیر یابی و نقشه نشان اپلیکیشنی است که امکان انتخاب بهترین مسیر برای رسیدن به مقصدتان را به شما می دهد. در واقع نشان نقشه پیشرفته ایرانی است که شما را برای رسیدن به مقصدتان راهنمایی می کند. اپلیکیشن نشان نه تنها راهنمای مسیر است بلکه امکانات دیگری مانند مشاهده مکان افراد خانواده و دوستان و نقاط شاخص مانند جایگاه پمپ بنزین و.. را برای کاربران فراهم کرده است.

رابط کاربری برنامه نشان

برنامه نشان به علت خدماتی که ارائه می دهد تصمیم گرفته تا صفحه پیش فرض اپلیکیشن خود را نقشه قرار دهد که البته دور از انتظارم نیست. اپلیکیشن نشان کاملا ساده و بدون پیچیدگی است. شما در صفحه اصلی نقشه و در پایین آن باکس کجا میخوای بری و منوی کشویی به همراه دکمه تایپ صوتی مشاهده می کنید. گفتنی است که سرعت اجرای برنامه نشان در نمایش مسیر به شما در مواردی حتی از گوگل مپ نیز بیشتر است. برای مشاهده مسیر سفرتان تنها کافی است تا مقصد سفرتان را از روی نقشه انتخاب گرده و یا یا تایپ نام مقصد در باکس پایین صفحه آن را انتخاب کنید. نشان برای شما نیز امکان تایپ صوتی گوگل نیز فراهم کرده است.

برنامه نشان ؛ اپلیکیشن نقشه هوشمند راهنمای شما در طول سفر | رسانه چیکاو

با انتخاب مقصد سه گزینه مسیریابی، بزن بریم و ذخیره دیده می شود که با کلیک بر روی مسیر یابی می توانید مسیر را مشاهده کرده و از زمان سفر خود با وسایل نقلیه متفاوت مطلع شوید. با کلیک بر روی گزینه بزن بریم اپلیکیشن نشان در تمام طول مسیر همراه شما خواهد بود و با راهنمایی صوتی و نمایش دور زدن ها، مسیر مستقیم و… به یاری شما می شتابد. اگر قصد دارید مسیر را برای دیگران ارسال کنید نیز می توانید روی گزینه بیشتر کلیک کنید.

برنامه نشان ؛ اپلیکیشن نقشه هوشمند راهنمای شما در طول سفر | رسانه چیکاو

برنامه نشان امکانات بی نظیر دیگری مانند نمایش پمپ بنزین ها، رستوران ها و … در اختیار کاربران خود قرار می دهد که کار را برای شما آسان می شود. اگر شما قصد دارید تا از امکانت بیشتر اپلیکیشن استفاده کنید بهتر است وارد حساب کاربری شوید تا بتوانید از تمامی امکانات اپلیکیشن بهره ببرید.

برنامه نشان ؛ اپلیکیشن نقشه هوشمند راهنمای شما در طول سفر | رسانه چیکاو

علاوه بر این نقشه هوشمند، شما می توانید از اپلیکیشن تپسی برای درخواست تاکسی آنلاین استفاده نمایید.

جمع بندی

برنامه نشان یک نقشه هوشمند و پیشرفته است که به شما کمک می کند به راحتی بهترین مسیر سفرتان را بشناسید و اگر که در رسیدن به مقصدتان مشکل دارید، با راهنمای صوتی و همچنین نمایش دوربرگردان ها، مسیر مستقیم و… در تمام طول مسیر به کمک شما می شتابد. این برنامه توانسته نیاز اصلی کاربرانش را برآورده سازد و به یکی از بهترین برنامه های کاربردی در این زمینه تبدیل شود.
شما می توانید آخرین نسخه برنامه نشان را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

نشان

قیمت: رایگان

سازنده: نشان نقشه‌ی شهرهای ایران

سیستم عامل: اندروید

حجم: 17 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محمد می گوید

    عالی ترین برنامه مسیریاب ایرانی. من کاملا راضی ام. با نشان 3 تا مسافرت رفتم هر سه تاشم عالی بود و بدون مشکل مسیریابی کردم.