برنامه بله ؛ اولین پیام رسان با ارائه خدمات تراکنش مالی

رسانه چیکاو – در عصر تکنولوژی و ارتباطات روز به روز شاهد پیشرفت های زیادی هستیم. در اپلیکیشن ها و پیام رسان ها نیز همین گونه است. پیام رسان های زیادی روی کار آمدند و پس از مدتی محبوبیت سپس منسوخ شده و دیگر کاربردی ندارند. در میان پیام رسان های که توانستند حیات خود را حفظ کنند، آنهایی بودند که به نیاز کاربرانشان توجه داشتند و آنچه که کاربران می خواستند را فراهم می کردند. نمونه ی این پیام رسان ها تلگرام است که در حال حاضر به یکی از بزرگترین پیام رسان های دنیا تبدیل شده است. با معرفی برنامه پیام رسان بله همراه رسانه چیکاو باشید.

در این میان ایرانی ها نیز دست بکار شده و پیام رسان های متعددی را طراحی و اجرا کردند. از جمله این پیام رسان ها، برنامه بله بود که با راهکاری متفاوت تر از بقیه در حال ارائه خدمات است.

برنامه بله ؛ اولین اپلیکیشن پیام رسان با ارائه خدمات تراکنش مالی | رسانه چیکاو

اپلیکیشن بله در ابتدا با کپی برداری از تلگرام شروع به فعالیت کرد. به گونه ای از نمونه خارجی کپی برداری شده بود که هیچی را از قلم ننداخته بود و حتی آیکن های آن و طراحی صفحه چت کاملا شبیه تلگرام بود. با رشد آن و شروع به توسعه و بهبود آن اپلیکیشن بله نه تنها میزبان مخاطبان برای چت و پیام نبود بلکه با ارائه خدمات مالی روزانه تراکنش های زیادی را رد و بدل می کرد.

برنامه بله ؛ اولین اپلیکیشن پیام رسان با ارائه خدمات تراکنش مالی | رسانه چیکاو

اپلیکیشن بله که در ابتدا یک پیام رسان بود رفته رفته به بستری برای انجام تراکنش های مالی و خدمات پرداخت تبدیل شد که در کنار آن نیز بخش پیام رسانی خود را نیز حفظ کرده است. با ادغام بخش مالی به پیام رسان بله شاهده ایده ای نوین بودیم که فرد می تواند با استفاده از پیام رسان بله بدون داشتن شماره کارت مخاطب خود وجه را به او انتقال دهد.

رابط کاربری

همانطور که گفته شد برنامه بله در ابتدا کپی برابر با اصل تلگرام بود و رفته رفته ظاهر خود را شکل داد و در کنار آن امکانات خود را توسعه داد. گرچه در اوایل مشکلات زیادی در برنامه دیده میشد اما این یک روند طبیعی است که هر اپلیکیشن باید طی کند تا مشکلاتش برطرف شود. برنامه بله توانست این روند را با موفقیت طی کند و الان شاهد رابز کاربری زیبایی هستیم که با تلفیق بخش مالی توانسته یک حس جدید را برای کاربر خلق کند. مهمترین بخش اپلیکیشن نوار پایینی آن است که شامل گفت و گو، مخاطبین، بانک من، ویترین و بیشتر است. بخش بانک من در وسط و بزرگتر از بقیه آمده که نشان از اهمیت بیشتر این بخش در برنامه است. سازنده توانسته با چیدمان مختلف در صفحات اپ تجربه کاربری مناسبی را القا دهد.

خدمات پیام رسان بله

ما خدمات این پیامرسان را به صورت موردی و کوتاه در پاین معرفی میکنیم:

  • ارسال پیام های صوتی، متنی، فیلم، عکس و…
  • امکان ساخت گروه با ظرفیت 2048 اعضا
  • ساخت کانال های خصوصی و عمومی
  • امکان چت و با مخاطبین و مشاهده آن ها
  • کارت به کارت؛ بین اعضای شتاب بدون نیاز به دانستن شماره کارت
  • درخواست پول؛ متصل به شماره‌ کارت بانکی (مناسب برای صدور فاکتور، جمع‌آوری خیریه، دریافت دونگ)
  • درگاه پرداخت؛ به‌عنوان درگاه بانکی بدون کسر کارمزد انتقال پول از کاربر (مناسب برای فروشگاه‌ها، خیریه‌ها و…)
  • بات؛ همراه با خدمات پرداخت (مناسب برای سرویس‌های سفارش‌گیری و پیشخوان‌های خدمات)
  • امکان دریافت گزارش از تراکنش‌ها، امکان جستجو در رسیدهای تراکنش

برنامه بله ؛ اولین اپلیکیشن پیام رسان با ارائه خدمات تراکنش مالی | رسانه چیکاو

جمع بندی

برنامه بله که به گزینه ای برای جایگزینی تلگرام به آن محسوب می شود، با فراهم آوردن تراکنش های مالی در بستر گفت و گو توانسته گامی نوین در این حوزه بردارد. با وجود اینکه اپلیکیشن بله به کمال خود رسیده است اما هنوز می تواند شاهد بزرگتر شدن و گسترده شدن فعالیت خود در زمینه شبکه اجتماعی مالی باشد. شما می توانید آخرین نسخه اپلیکیشن پیام رسان بله را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

پیاکرسان بله

قیمت: رایگان

سازنده: پلتفرم مالی و اجتماعی بله

سیستم عامل: اندروید

حجم: 40 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. ناهید خسروی نجف ابادی می گوید

    اشتراک در پیام رسان بله وارائه خدمات

  2. امید فلاح می گوید

    بهترین اقدام ضروری بله راه اندازی لایو مخاطبان است تا بتواند جایگزین مناسبی برای اینستا گرام باشد پس این قابلیت را فورا در بله راه اندازی کنید