تلوبیون برنامه ای برای داشتن تلوزیون همراه

رسانه چیکاو – با توسعه تکنولوژی و افزایش کاربران آن، انسان در حال آنلاین سازی هر گونه فعالیتی است و سعی دارد تا تمامی فعالیت ها را در گوشی بگنجاند. با توسعه گوشی های هوشمند نحوه گذراندن اوقات فراغت ها تغییر کرده و علاوه بر رخنه در سایر سرگرمی ها باعث شده تا در بسیاری از اوقات نیز جایگزین تلوزیون شود. اکثر مردم در گذشته و اکنون از طریق تلویزیون به تماشای سریال و فیلم مورد علاقه خود می پرداختند اما حالا با توسعه اپلیکیشن هایی مانند تلوبیون باعث شده تا در هر مکانی که دسترسی به تلویزیون ممکن نبود از گوشی به جای تلویزیون استفاده شود. شاید بسیاری از شما بخاطر داشته باشید که در گذشته گوشی های جاوایی که توانایی نمایش تلویزیون آن هم به اندازی چند شبکه داشت، یکی از گوشی های لوکس محسوب می شود. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی اپلیکیشن تلوبیون بپردازیم پس همراه ما باشید.

اپلیکیشن تلوبیون برنامه رایگانی است که امکان مشاهده فیلم ها و برنامه های تلویزیون را به صورت آنلاین فراهم می آورد و با آرشیو سازی برنامه های پخش شده، مشاهده برنامه مورد علاقه تان را در زمان دیگر ممکن می سازد.

رابط کاربری اپلیکیشن تلوبیون

سازنده برنامه تلوبیون سعی کرده تا با توجه به فعالیت برنامه که تنها پخش برنامه های صدا و سیما است، رابط کاربری را تا حد ممکن ساده کند به همین دلیل شما برای کار با اپلیکیشن به راهنما نیاز پیدا نخواهید کرد. از جمله نکته های مثبت برنامه، اجرای سریع ویدیو هاست که بسته به سرعت اینترنت شما بدون قطعی برنامه مورد علاقه تان را نمایش می دهد. در اپلیکیشن تلوبیون تبلیغات مزاحمی دیده نمی شود که عملکرد برنامه را تحت تاثیر قرار دهد و موجب آزار کاربر شود. به علاوه امکانی برای کاربران فراهم شده تا بسته به سرعت اینترنت خود، کیفیت نمایش را تغییر دهند.

در بخش جستجو کافیست تا نام برنامه را جستجو کرده تا تلوبیون برنامه آرشیو شده شما را نمایش دهد.

صفحه اصلی تلوبیون نیز با تب های مختلفی مانند داغ ترین، فیلم و سریال، دانلود های من و بخش تلوبیون کار را برای کاربران ساده کرده است. کافیست یک با تب ها را باز کنید تا با بخش ها آشنا شوید. از جمله ویژگی هایی که توانسته رضایت کاربران را جذب کند دانلود برنامه هاست که یکی از ویژگی های مطلوب این برنامه محسوب می شود.

منوی کشویی برنامه شامل چند بخش پخش زنده، آرشیو، برنامه های برگزیده، دسته بندی ها و راهنما است که دسترسی شما را به بخش های اصلی برنامه ممکن می سازد.

پخش برنامه های برگزیده، به سه قسمت برگزیده ها، پربازدید و تازه ها تقسیم می شود که هر کدام از آنها دارای فیلتر هایی هستند که برنامه های برگزیده ای پخش می شود را به صورت آرشیو ها در اختیار کاربران قرار میدهد.

تلوبیون برنامه ای برای داشتن تلوزیون همراه | رسانه چیکاو

جمع بندی

اپلیکیشن تلویزیون با داشتن قابلیت‌هایی نظیر دانلود ویدیوها، پخش زنده، آرشیو تمامی برنامه‌ها، سریال‌ها و فیلم‌ها،و پشتیبانی از شبکه استانی و سرعت بی نظیرش در پخش برنامه های تلویزیونی توانسته کاربران زیادی را جذب سایت خود کند و آن را به بهترین و پردانلودترین برنامه پخش آنلاین تلویزیون تبدیل کند. شما نیز می توانید از طریق باکس زیر آخرین بروزرسانی برنامه تلوبیون را دریافت کنید.

تلوبیون

قیمت: رایگان

سازنده: سیما رایان شریف (سیمرا)

سیستم عامل: اندروید

حجم: 10 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.