برنامه ADM – Advanced Download Manager بهترین دانلود منیجر اندروید

رسانه چیکاو – حتما شما نیز مانند بسیاری دیگر از کاربران کامپیوترها و لپ تاپ ها از نرم افزار معروف دانلود منیجر ویندوز استفاده کرده اید. با رشد اینترنت و تبدیل شدن آن به یک منبع عالی برای دریافت اطلاعات حال برنامه نرم افزار دانلود منیجر به یکی از برنامه های ضروری برای کامپیوتر ها و لپ تاب ها تبدیل شده است. این در حالی است که نیاز ها برای دانلود در گوشی ها بیشتر حس می شود زیرا تعداد کاربران موبایل به مراتب بیشتر از ویندوز است. حال در این پست قصد داریم تا برنامه Advanced Download Manager  بهترین دانلود منیجر اندروید و قابلیت های آن را به شما معرفی کنیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

یک از بهترین برنامه های دانلود منیجر اندروید ، برنامه Advanced Download Manager است که توانسته کاربران زیادی را بسمت خود بکشاند. اما چرا باید این برنامه را دانلود کنیم؟ دلیل آن را با معرفی یکسری از قابلیت های آن در پایین توضیح خواهیم داد.

  • از جمله ویژگی هایی که برنامه ADM را نسبت به رقبای خود و برنامه پیشفرض موبایل متمایز می کند، تقسیم بندی فایل های دانلودی در دسته بندی های موسیقی، فیلم و.. است که این ویژگی در اپلیکیشن های دیگر به ندرت پیدا می شود.
  • زمانبندی دانلود ها و در صف گذاشتن دانلود ها از جمله ویژگی است که کمتر دیده شده و بسیار پر کاربرد است و شما را قادر می سازد تا به راحتی در ساعتی که حتی شما خواب هستید، فایل های مورد نظرتان دانلود شود.
  • برنامه Advanced Download Manager به صورت مجزا و اختصاصی از  مرورگر مخصوص به خود استفاده می کند تا هر لینکی که از به صورت غیر مستقیم بود و یا از دانلود منیجر پشتیبانی می کرد را از طریق مرورگر خود اجرا کند.
  • برنامه دانلود منیجر اندروید توانایی شناسایی فرمت های مختلف را دارد که بسته با« فایل ها را طبقه بندی می کند.
  • شاید مشکلاتی در دانلود برنامه و یا فایل مورد نظر به وجود آمده باشد. این برنامه با در اختیار قرار دادن دکمه هایی نظیر Resume و Rebuild دست شما را برای مدیریت بیشتر فایل ها باز می گذارد.
  • برنامه ADM به راحتی لینک های موجود در کلیپ بورد گوشی شما را تشخیص می دهد  و فقط کافیست تا وارد برنامه شده و روی آیکن به اضافه کلیک کنید تا دانلود به سرعت شروع شود.
  • منوی تنظیمات امکانات زیادی را در اختیار کاربران میگذارد به عنوان مثال شما می توانید سرعت را محدود کنید و یا عملکردی را پس از دانلود مانند خاموش شدن اینترنت گوشی برای آن تعریف کنید.

شما می توانید جدید ترین نسخه برنامه ADM را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

برنامه Advanced Download Manager

قیمت: رایگان

سازنده: AdvancedApp

سیستم عامل: اندروید

حجم: 3 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.