معرفی اپلیکیشن کتاب الکترونیک کتابچین برای کتاب خوان ها

اپلیکیشن کتابچین یکی از بهترین انواع برنامه های کتابخوانی است. این اپلیکیشن مزیت های بسیاری نسبت به برنامه های مشابه دارد و یکی از مهمترین ویژگی های آن را می توان ماراتن یا همان سیستم امتیازدهی آن دانست و روز به روز نیز به تعداد کتاب های آن اضافه می شود تا به یک اپلیکیشن جامع در این زمینه بدل شود. با معرفی اپلیکیشن کتاب الکترونیک کتابچین همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اپلیکیشن کتابچین چیست؟

امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت کتاب ها، قدرت خرید برای افراد پایین آمده و به همین دلیل کمتر کسی اقدام به خرید کتاب برای خواندن می نماید و کتابچین یکی از برنامه های کتابخوانی کشور می باشد که کار خود را در سال 96 آغاز کرد و در نظر دارد که با ارائه فایل کتاب ها امکان آموزش و خواندن را به شما بدهد. اپلیکیشن کتابچین یکی از برنامه های جامع کتاب و کتاب خوانی است که دارای ویژگی های متعددی بوده و می توانید انواع کتاب ها را در داخل آن مشاهده کنید. با مراجعه به اپلیکیشن کتابچین می توانید بخش های مختلف را مورد بررسی قرار دهید. هر یک از این بخش ها متعلق به نوع خاصی از کتاب ها بوده و حتی لیست بیشترین کتاب های خوانده شده نیز به نمایش در می آید. امکان نصب این اپلیکیشن بر روی تمامی سیستم ها وجود دارد و می توانید آن را بر روی انواع سیستم های آندروید، آی او اس و همچنین ویندوز نصب نمایید. اپلیکیشن کتابچین ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارد که آن را برای استفاده، با ارزش تر کرده است. برای مثال می توانید با یک جستجوی ساده مانند تصویر زیر، کلیه کتاب های مربوط به کلمه مورد نظر را مشاهده کنید. امکان دانلود کتاب به صورت صوتی و همچنین متنی نیز وجود خواهد داشت.

اپلیکیشن کتاب الکترونیک کتابچین | چیکاو

مزیت های یک اپلیکیشن کتابخوانی موفق

کتابچین به دلیل فراهم آوردن یک نوع فضای رقابتی سبب خواهد شد که در صورت عدم تمایل به خواندن نیز به این کار راغب شوید چرا که اقدام به ارائه امتیاز در قبال ساعت های مطالعه، دعوت دوستان، اشتراک گذاری، ثبت نظر، خرید کتاب و دانلود کتاب نموده که این امتیازها با نام چین نامگذاری شده اند و می توانید موقعیت خود در جدول بهترین ها را نیز مشاهده کنید. مانند تصویر زیر:

اپلیکیشن کتاب الکترونیک کتابچین | چیکاو
اپلیکیشن کتاب الکترونیک کتابچین

یکی دیگر از مهمترین مزیت های استفاده از این برنامه را می توان امکان هایلایت کردن جملات با رنگ های مختلف دانست و به همین دلیل می توانید بخش های مهمی که نیاز به یک بار مطالعه دیگر داشته باشند را با یکی از 4 رنگ تعیین شده مانند عکس زیر هایلایت کنید:

با این برنامه می توانید عملکرد ماهانه و میانگین روزانه خود را نیز مشاهده نمایید و به دلیل اینکه در صورت بالا بودن تعداد امتیازها نام فرد در جدول 10 کتابخوان برتر قرار می گیرد، افراد برای خواندن انگیزه بیشتری پیدا می کنند. امکان تعویض رنگ پس زمینه نیز سبب خواهد شد تا چشمان شما از خواندن خسته نشود.

قیمت کتاب در این اپلیکیشن چقدر است؟

قیمت یکی از مواردی است که بسیاری توجه ویژه به آن دارند. در رابطه با قیمت باید گفت: برای دانلود و نصب اپلیکیشن کتاب الکترونیک کتابچین نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود و می توانید به بسیاری از کتاب ها نیز به صورت رایگان دسترسی داشته باشید اما برای برخی از کتاب ها باید هزینه ای پرداخت کنید که تقریبا برابر یک سوم نسخه چاپی آنهاست و می توانید با هزینه ای جزئی اقدام به دانلود کتاب نمایید. توجه داشته باشید که امکان مطالعه چند صفحه از کتاب قبل از خرید نیز وجود دارد تا با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.

برای دانلود این اپلیکیشن می توانید بسته به سیستم عامل خود از یکی از لینکهای زیر استفاده کنید:

نسخه اندروید کتابچین

نسخه آی او اس کتابچین

نسخه ویندوز کتابچین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.