اپلیکیشن مسیر یاب بلد راهنمای هوشمند برای بهترین مسیر شما

چیکاو – گسترش روز به روز شهر ها و پهناور شدن آن ها سبب افزایش خیابان ها و مکان های خدمات شهری شده است. با گسترده شدن شهر ها انتخاب مسیر درست برای رسیدن به مقصد نیز کمی مشکل شده است. مسیریابی برای افرادی همچون راننده های تاکسی راحت تر از مردم دیگر است چرا که دارای ذهنیت قبلی از مسیر هستند اما همیشه انتخاب مسیر برای بقیه مردم که قصد طی کردن مسیر از طریق پیاده ماشین و یا حمل و نقل های عمومی را دارند، یک دغدغه بوده است. به همین دلیل ابزار های آنلاینی طراحی شده اند تا ما را به مقصد درست برسانند. در ادامه ما قصد داریم تا اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که می تواند شما را در رسیدن به مقصدتان یاری دهد. با معرف اپلیکیشن بلد با ما همراه باشید.

اپلیکیشن مسیریاب بلد | چیکاو

اپلیکیشن بلد راهنمایی است که می تواند با پیشنهاد بهترین مسیر برای رسیدن به مقصدتان شما را یاری دهد. البته مسیر های دیگری نیز به شما پیشنهاد می دهد که می توانید آن را انتخاب کنید. اپلیکیشن بلد با بررسی خیابان ها مسیر هایی که دارای ترافیک هستند و شامل طرح های ترافیکی هستند را به شما نشان می دهد. همچنین به شما کمک میکند تا بانک ها، مراکز خرید، اقامتی، پمپ بنزین ها و…  را مسیریابی کنید.

اپلیکیشن مسیریاب بلد | چیکاو

تمامی سعی سازندگان بر این بوده است که رابط کاربری ساده ای را برای برنامه پیاده سازی کنند. شاید در نگاه اول به نظر شما را گیج خواهد کرد اما در واقع با کمی آشنا شدن با برنامه دیگر مشکلی با کار کردن با آن ندارید. تنها کافیست اجازه دسترسی به لوکیشن را به برنامه بدهید و هر زمان که قصد رفتن به مقصدی را داشتید لوکیشن خود را فعال کنید. سپس با انتخاب مقصد و وسایل نقلیه مورد نظر شروع به مسیر یابی کنید.

اپلیکیشن مسیریاب بلد | چیکاو

در واقع اپلیکیشن بلد از سه قسمت مهم، صفحه اصلی که همان نقشه هست و نوار جست و جو و منوی کشویی تشکیل شده است که کاربر بیشتر وقت خود را در همان صفحه اصلی می گذراند. همچنین  در منوی کشویی ابزار هایی است که کار با اپلیکیشن را برای شما ساده تر می کند.

اپلیکیشن مسیریاب بلد | چیکاو

اپلیکیشن بلد این امکان را به شما می دهد تا شما مسیریابی را برای خودرو شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس انجام دهید و بهترین مسیر را برای رسید به مقصد را مشاهده کنید. با شروع مسیریابی ، اپلیکیشن بلد به مشخصاتی همچون میزان مسافت طی شده، میزان مسافت باقی مانده و مدت زمان رسیدن به مقصد را به شما نمایش می دهد.

اپلیکیشن مسیریاب بلد | چیکاو

شما در اپلیکیشن بلد می توانید مکان هایی که پلیس ایستاده است و یا به دوربین مجهز شده است را مشاهده کنید و از سرعت خود بکاهید. همچنین شما می توانید با زوم روی نقشه پلاک های ساختمانی را مشاهده کنید. اپلیکیشن بلد از امکانت دیگری نظیر طرح ترافیک بهره می برد که با مراجعه به قسمت تنظیمات می توان آن را سفارشی سازی کرد.

مسیریاب بلد

قیمت: رایگان

سازنده: مسیریاب بلد

سیستم عامل: اندروید

حجم: 13 مگابایت

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. حمیدپرهیزکاری می گوید

    خوبه وعالی ممنون وخسته نباشید