تقویمی از جنس باد صبا؛ نقد و بررسی اپلیکیشن

رسانه چیکاو – همه ما با توسعه اپلیکیشن ها علاقه داریم تا تقویمی بر روی گوشی های هوشمند خود داشته باشیم تا روزانه از مناسبت ها، زمان های اذان ها و… مطلع شویم. باد صبا از جمله اپلیکیشن هایی است که این نیاز را برطرف می سازد و به عنوان همراه هوشمند، یادآور روزمرگی هایتان باشد. باد صبا پرطرفدار ترین تقویمی است که بسیاری از کاربران ایرانی روی گوشی های خود نصب کرده اند. در این مقاله ما قصد داریم به معرفی اپلیکیشن باد صبا بپردازیم. همراه چیکاو باشید.

اپلیکیشن باد صبا که به عنوان پر طرفدار ترین تقویم شمسی، میلادی و قمری است کارد های فراوانی دارد که سبب محبوبیت زیاد این اپلیکیشن شده است. سازنده در این اپلیکیشن پخش اذان، قبله نما، زمان طلوع و غروب خورشید و…. را بسته به شهری  که در آن اقامت دارید، برای کاربران فراهم آورده است. اما این تنها بخشی از امکانات این اپلیکیشن پیشرفته است. اگر مشغول به کار هستید و یا به صورت شیفتی کار می کنید، شیفت های خود را بر روی تقویم تنظیم کنید تا خدمات باد صبا را بسته به شیفت های کاری خود دریافت کنید.

دانلود رایگان باد صبا 99 | چیکاو

اپلیکیشن باد صبا با توجه به کارکرد خود که یک تقویم است رابط کاربری ساده ای دارد و در صفحه اصلی آن تقویم ماهانه تعبیه شده است. برای اپلیکیشن باد صبا دو منوی کشویی در نظر گرفته شده است. منوی کشویی سمت راست آن تمامی بخش های مورد نیاز و ابزار های تقویم را شامل می شود و منوی سمت چپ آن امکان تماس با سازنده، درباره باد صبا و… را فراهم آورده است. در پایین تقویم زمان های اذان در نظر گرفته شده که  بسته به شهری که در آن ساکن هستید می توانید افق شهر را تغییر دهید. در پایین آن نیز مناسبت ها و رویداد ها گنجانده شده است.

ابزار های اسلامی که بسیار کاربردی است در اپلیکیشن شامل اعمال و ادعیه روز، قرآن، ختم، قبله نما، رکعت شمار، نماز قضا و ذکر شمار است که در منوی کشویی سمت راست گنجانده شده است. همچنین ابزار های کاربردی دیگری در اپلیکیشن برای رفاه کاربران تعبیه شده که توضیح آن بخش ها را به تصاویر واگذار می کنیم. در بخش ابزار های رسانه ای شبکه های صدا سیما، ویدیو ها و پخش زنده حرم های ائمه گنجانده شده که پیچیدگی خاصی ندارد و با یک بار با این بخش آشنا می شوید.

دانلود رایگان باد صبا 99 | چیکاو

یکی از بخش های پر کاربرد دیگر که دراین اپلیکیشن زیاد مورد استفاده قرار می گیرد بخش آب و هواست. در این بخش آخرین گزارش هواشناسی شهر تان را می توانید برای حال و روز های آینده مشاهده کنید و از میزان فشار هوا، سرعت باد و میزان رطوبت مطلع شوید. ابزار های پر کاربرد دیگری نیز هستند که تمامی آن ها در منوی کشویی سمت راست تعبیه شده است.

دانلود رایگان باد صبا 99 | چیکاو

جمع بندی

اپلیکیشن باد صبا توانسته با خدمات و ویژگی های کاربردی که به کاربران ارائه می دهد نه تنها به عنوان یک تقویم بلکه به عنوان یک ابزار پیشرفته مورد توجه کاربران قرار گیرد. همین سادگی و کاربردی بودن اپلیکیشن باد صبا توانسته آمار 9 میلیون نصب فعال را به خود اختصاص دهد که برای باد صبا یک موفقیت عالی محسوب می شود. ما امیدواریم که روز به روز شاهد پیشرفت های دیگری در این اپلیکیشن کاربردی باشیم.

باد صبا

قیمت: رایگان

سازنده: موج همراه

سیستم عامل: اندروید

حجم: 15 مگابایت

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. Hami می گوید

    خیلی عالی و خوب

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      ممنون از نظر مثبت شما. اگر علاقه مند هستید می توانید سایر آموزش های اینستاگرام از طریق متن لینک داده شده، مطالعه کنید