اپلیکیشن آپ راه حلی برای مدیریت و انجام روزمرگی های مالی شما

چیکاو – مدت هاست که مدیریت مالی و پرداخت های روزمره با مشکلاتی همراه بوده و یکی از دغدغه هایی است که سبب مردگی ساعات روزانه می شود. اگر قصد پرداخت قبض و یا خرید شارژ را داشتید بایستی مدت ها صرف رفت و آمد می کردید تا تنها قسمت کوچکی از پرداخت های روزانه را انجام دهید. با آنلاین سازی تمامی خدمات پرداخت از جمله پرداخت قبوض، خرید شارژ، کمک به خیریه، خرید بلیط، کارت به کارت، بسته های اینترنت، عوارض آزاد راه و…. دیگر نیازی به صرف وقت برای رفت و آمد و نوبت گیری نیست و تنها با نصب یک اپلیکیشن تمامی کار های بانکی شما انجام می شود. در این مقاله قصد داریم اپلیکیشن آپ که یکی از محبوب ترین اپلیکیشن پرداخت کشور است را به شما معرفی کنیم. با چیکاو همراه باشید.

اپلیکیشن آپ | چیکاو
اپلیکیشن آپ از جمله اپلیکیشن هایی است که بودن آن در گوشی یکی از الزامات است چرا که هر کدام از ما روزانه تراکنش های زیادی را انجام می دهیم که اپلیکیشن آپ این کار را برای ما ساده تر کرده است. برنامه آپ خدمات زیادی را شامل می شود که محبوب ترین این خدمات خرید شارژ سیم کارت و اینترنت، پرداخت قبوض و عملیات انتقال وجه به صورت کارت به کارت است. اپلیکیشن آپ خدمات زیادی را شامل می شود که با گذر به صفحه های بعد می توانید از این خدمات استفاده کنید. ما در ادامه به معرفی کلی اپلیکیشن می پردازیم و آشنایی بیشتر با خدمات اپلیکیشن آپ را به عهده تصاویر می گذاریم.اپلیکیشن آپ از طراحی ساده ای برخوردار است. سازندگان اپلیکیشن سعی کرده اند تا سادگی هر چه بیشتر را وارد اپلیکیشن کنند. اپلیکیشن از سه قسمت نوار بالایی، قسمت میانی و نوار پایینی تشکیل شده است.

اپلیکیشن آپ | چیکاو
خدمات اپلیکیشن در قالب دکمه ها و گزینه های دایره ای در وسط صفحه اپلیکیشن قرار گرفته اند. خدمات زیاد اپلیکیشن آپ سبب شده تا خدمات در صفحه بندی قرار گیرد که با کشیدن انگشت به سمت چپ وارد صفحه بعدی می شوید. طراحان در هر صفحه 9 خدمت را گنجانده اند و با افزایش آن ها خدمات به صفحه جدید انتقال می یابد. محبوب ترین خدمات برای دسترسی سریع تر در صفحه اول قرار گرفته است.

اپلیکیشن آپ | چیکاو
در قسمت بالایی اپلیکیشن منوی کشویی و قسمت راهنمایی آیکن تعبیه شده است. منوی کشویی گزینه هایی را شامل می شود که بیشتر وظایف مدیریت تراکنش ها و اپلیکیشن بر عهده دارند. این گزینه ها شامل لیست تراکنش ها، صندوق پیام و پاسخ، کیف پول، منو پذیرندگان، یادآوری، مدیریت کارت ها و قسمت تنظیمات می باشد. با انجام هر تراکنش در اپلیکیشن آپ می توانید قبض را در قسمت لیست تراکنش مشاهده کنید البته باید گفت که بعد از انجام تراکنش ها قبوضی نیز صادر می شود. اپلیکیشن آپ از زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می کند که در قسمت تنظیمات می توان زبان مورد نظر را انتخاب کرد. در بخش تنظیمات، مدیریت کارت های ورودی امکان پذیر شده است و گزینه های دیگری برای سفارشی سازی بیشتر اپلیکیشن در این بخش موجود است.

در صورتی که قصد دارید پرداخت های روزنه نظیر شارژ سیم کارت، بسته اینترنت، پرداخت قبوض، کارت به کارت و… را انجام بدید به شما پیشنهاد می شود که حتما اپلیکیشن آپ را در گوشی خود نصب کنید. برای دانلود اپلیکیشن می توانید از باکس زیر اقدام کنید.

آپ

قیمت: رایگان

سازنده: آپ

سیستم عامل: اندروید

حجم: 21 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. محمود می گوید

    برای استفاده امیدوارم برام رضایت داشته باشه

  2. علی می گوید

    آپ واقعا سوپر اپلیکیشن هست از کارت به کارت تا خرید بلیط داره

  3. احمد می گوید

    اقادستون دردنکنه خیلی الییییییییببی

    1. بخش تحریریه می گوید

      ممنون از نظر ارزشمندتان