رمز یکبار مصرف خود کارت بانک کشاورزی، صادرات و آینده با با ریما فعال کنید

چیکاو – پس از الزامی شدن رمز دوم یکبار مصرف بانک کشاورزی اپلیکیشن ریما را معرفی کرد که کاربران می توانند از طریق آن رمز دوم یکبار مصرف خود را فعال کرده و از آن استفاده کنند. اپلیکیشن ریما را می توان از طریق تمامی مارک های معتبر اندرویدی دریافت کرد. در این مقاله ما قصد داریم تا نحوه دریافت و فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف بانک کشاورزی ، بانک صادرات و آینده از طریق اپلیکیشن ریما را توضیح دهیم.

برای فعالسازی رمز دوم یک بار مصرف کارت بانکی خود می توانید به صورت حضوری به بانک مراجعه کرده و از آن ها درخواست کنید تا رمز یک بار مصرف شما را فعال کنند اما پیشنهاد می شود که توسط خودتان انجام شود چرا که ممکن است برای فعالسازی مجدد در صورت پاک شدن اپلیکیشن و… دوباره به بانک مراجعه کرده و زمان شما هدر رود.

آموزش فعالسازی رمز یک بار مصرف بانک کشاورزی

برای فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف بانک کشاورزی ابتدا بایستی اپلیکیشن ریما را از یکی از مارکت های اندرویدی دریافت کرده و آن را نصب کنید. پس از نصب اپلیکیشن به یکی از دستگاه های خودپرداز بانک کشاورزی مراجعه کرده و با ورود به بخش خدمات رمز و انتخاب گزینه رمز دوم یکبار مصرف شماره همراهی که به نام مشتری است را وارد و تایید کنید. پس از آن شما 2 رمز متفاوت را دریافت می کنید که یکی پس از اتمام عملیات رمز دستگاه خود پرداز چاپ کرده و به شما می دهد و دیگری از طریق پیامک به شماره شما ارسال می شود. پس از آن وارد اپلیکیشن ریما شده و رمز چاپی و رمز پیامکی را در اپلیکیشن ثبت کنید. (برای سهولت کار شما می توانید کد را کپی کنید)

پس از انجام مراحل فوق کد پیامکی برای شما ارسال می شود. همچنین قابل ذکر است که بانک کشاورزی برای کسانی که فاقد گوشی هوشمند هستند نیز راه حلی را در نظر گرفته که در آینده فعال خواهد شد.

آموزش فعالسازی و دریافت رمز یکبار مصرف بانک کشاورزی ، صادرات و آینده با اپلیکیشن ریما | چیکاو

آموزش فعالسازی رمز یک بار مصرف بانک آینده

از آنجایی که دیگر اپلیکیشن راز برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف غیر قابل استفاده است تمامی مشتریان بانک آینده می توانند برای فعالسازی و دریافت رمز یکبار مصرف کارت بانک آینده خود از اپلیکیشن ریما استفاده کنند. برای فعال سازی کافیست تا همانند کارت بانک کشاورزی مراحل فوق را طی کنید.

کسانی که فاقد گوشی هوشمند هستند می توانند از روش زیر اقدام به فعالسازی کارت بانکی خود کنند.

نحوه فعال‌سازی برنامه رمز یکبار مصرف کارت بانک آینده بر روی گوشی‌های تلفن همراه غیر هوشمند:

۱-  مراجعه مشتری به یکی از دستگاه های خودپرداز بانک آینده و انتخاب منوی «عملیات رمز» –> «فعالسازی رمز یکبار مصرف دوم» –> «روش پیامک» به منظور دریافت کد فعالسازی برای رمز دوم کارت. (در صورت انطباق شماره تلفن همراه ثبت شده بر روی دستگاه خودپرداز با شماره همراه در اختیار بانک، کد فعال‌سازی از طریق رسید به مشتری ارائه خواهد شد)

۲-  دریافت کد فعال‌سازی از دستگاه خودپرداز در رسید چاپی. ۸ رقمی

۳-  ارسال کد فعال‌سازی دریافتی به سرشماره ۳۰۰۰۹۴۰.

۴- دریافت پیغام «ثبت نام شما با موفقیت انجام شد»

آموزش فعالسازی و دریافت رمز یکبار مصرف بانک کشاورزی ، صادرات و آینده با اپلیکیشن ریما | چیکاو

آموزش فعالسازی رمز یک بار مصرف بانک صادرات

فعالسازی رمز یکبار مصرف بانک صادرات نیز همانند مراحل فوق انجام می شود. اما کسانی که فاقد گوشی هوشمند هستند می توانند از روش زیر اقدام به فعال سازی رمز یکبار مصرف بانک صادرات خود کنند.

برای دارندگان گوشی تلفن همراه ساده کد USSD بانک صادرات نیز فعال است. فعال‌سازی رمز یک بار مصرف از طریق کد USSD انجام می‌شود. کافیست کد دستوری *۷۱۹# را در گوشی خود با خطی که به شماره حساب بانکی شما متصل است، شماره‌گیری کنید. بعد از شماره‌گیری این کد و انتخاب «گزینه ۵» سامانه شماره کارت بانکی‌ شما را درخواست می‌کند که بعد از وارد کردن آن باید یک نام چهار کاراکتری برای کارتی که شماره‌ آن را وارد کرده‌اید، انتخاب نمایید. بعد از وارد کردن نام کارت نوبت به تعیین رمز ورود جهت استفاده از رمز پویا می‌رسد. با انجام موفقیت‌آمیز مراحل بالا، برای دفعات بعد تنها کافیست کد *۷۱۹# را وارد کرده و بعد «گزینه ۵» را بزنید و یا برای سرعت بیشتر *۷۱۹*۵# را شماره‌گیری کرده و با واردکردن رمز اولیه خود، رمز ۶۰ ثانیه‌ای یا همان رمز پویا که صادر شده، را مشاهده کنید.

ریما

قیمت: رایگان

سازنده: بانک کشاورزی

سیستم عامل: اندروید

حجم: 2 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. مارال می گوید

    اره اثر انگشتش برا منم فعال نمیشه. البته گوشیم حسگر اثر انگشت نداره بهم گفتن دلیلش همینه.

  2. شادی می گوید

    من از اپلیکیشن ریما برای بانک صادرات استفاده میکنم و راضیم. ممنونم از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      رضایت شما باعث دلگرمی ما می باشد .

  3. سحر می گوید

    سلام چرا اثر انگشت اپلیکیشن ریما واسم فعال نمیشه؟