سامسونگ شرایط درآمدزایی بازی‌ها را در گلکسی استور بهبود می‌بخشد

پس از یک سال آزمایش نسخه بتای پلتفرم بازی ابری موبایل خود، سامسونگ در ماه نوامبر آن را از طریق Gaming Hub در آمریکای شمالی به طور عمومی عرضه کرد. این پلتفرم ابری، گیمرهای موبایل را تشویق می‌کند تا بدون دانلودهای حجیم، عناوین جدید را از گلکسی استور امتحان کنند و به توسعه‌دهندگان بازی کمک می‌کند تا بیشتر دیده شوند.

در حال حاضر، سامسونگ مدل تقسیم درآمد 70/30 را با توسعه‌دهندگان و ناشران بازی در گلکسی استور اعمال می‌کند. با این حال، این شرکت تغییراتی را اعلام کرده که به زودی اجرایی خواهند شد.

درآمد بیشتر برای توسعه‌دهندگان و ناشران بازی

از 15 می 2025، سامسونگ مدل تقسیم درآمد 80/20 را برای بازی‌های موجود در گلکسی استور اجرا خواهد کرد. این غول فناوری 10 درصد از سهم خود را کاهش می‌دهد و ناشران و توسعه‌دهندگان درآمد بیشتری از بازی‌های موبایل خود کسب خواهند کرد.

پلتفرم Gaming Hub مبتنی بر ابر سامسونگ برای دستگاه‌های موبایل، به یک اتصال اینترنت مناسب نیاز دارد، اما موانع سخت‌افزاری ورود به بازی را کاهش می‌دهد. اگر بازی‌ها بتوانند از طریق ابر استریم شوند، قابلیت‌های پردازش گرافیکی (GPU) دستگاه گلکسی در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرد.

بازی‌ها همچنین می‌توانند از طریق اپلیکیشن Gaming Hub بدون نیاز به مراجعه بازیکنان به گلکسی استور استریم شوند. این امر بازی کردن، یا حداقل امتحان کردن، بازی‌های موبایل را راحت‌تر می‌کند.

سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی اخیر خود اعلام کرد: «این افزایش کارایی، نحوه مقیاس‌دهی تجاری بازی‌ها توسط ناشران را تا به امروز متحول کرده و پایگاه بازیکنان را گسترش داده است».

مطالعه موردی توسط توسعه‌دهنده VIZOR نشان می‌دهد که بازگشت سرمایه تبلیغاتی (ROAS) 60 روزه آن در پلتفرم جدید سامسونگ 25 درصد در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.