چت هوش مصنوعی جدید مبتنی بر GPT-4o در Microsoft 365 معرفی شد
مایکروسافت از Microsoft 365 Copilot Chat، یک افزونه جدید به محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی خود، رونمایی کرد. 365 Copilot Chat، عوامل پرداخت به ازای استفاده را به تجربه چت رایگان موجود ما برای مشتریان تجاری Microsoft 365 اضافه میکند.
براساس گزارشات منتشر شده، مایکروسافت با این راهاندازی، قصد دارد هوش مصنوعی را در دسترستر برای همه نقشها، از نمایندگان خدمات مشتری گرفته تا تیمهای بازاریابی و کارمندان خط مقدم قرار دهد.
ویژگیهای کلیدی Microsoft 365 Copilot Chat
- چت هوش مصنوعی مبتنی بر GPT-4o: کاربران میتوانند وظایفی مانند تحقیقات بازار، برنامهریزی استراتژی و ایجاد محتوا را با کمک هوش مصنوعی انجام دهند. این چت ایمن و برای استفاده تجاری طراحی شده و حریم خصوصی دادهها را تضمین میکند.
- عوامل برای خودکارسازی: با استفاده از زبان طبیعی، اکنون هر کسی میتواند به راحتی عواملی را برای خودکارسازی وظایف تکراری و فرآیندهای تجاری – مستقیماً در Copilot Chat – ایجاد کند. یک نماینده خدمات مشتری میتواند قبل از ملاقات با مشتری، از یک عامل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) جزئیات حساب را درخواست کند، در حالی که عوامل خدمات میدانی میتوانند به دستورالعملهای گام به گام و دانش محصول بیدرنگ ذخیره شده در SharePoint دسترسی داشته باشند. قیمت عوامل بر اساس میزان استفاده محاسبه میشود و IT کنترل را در دست دارد.
- سیستم کنترل Copilot: سیستم کنترل Copilot، ستون فقرات Copilot Chat را تشکیل میدهد و ویژگیهای اساسی مانند حفاظت از دادههای سازمانی (EDP) را برای تضمین حریم خصوصی و امنیت دادهها ارائه میدهد.
تفاوت آن با Microsoft 365 Copilot چیست
در حالی که Copilot Chat قابلیتهای اساسی هوش مصنوعی را ارائه میدهد، Microsoft 365 Copilot همچنان گزینه برتر باقی میماند. این گزینه به طور عمیق با برنامههای مایکروسافت مانند Teams، Outlook، Word، Excel و PowerPoint ادغام میشود و از دادههای جلسات، ایمیلها و اسناد برای ارائه کمک شخصی استفاده میکند.
این غول فناوری گفت: “در حالی که Copilot Chat یک مسیر قدرتمند جدید برای همه در سازمان شما برای ایجاد عادت به هوش مصنوعی است، Microsoft 365 Copilot همچنان بهترین دستیار هوش مصنوعی شخصی ما برای کار باقی میماند.”