فروشگاه Google Play به زودی لیست Recently Download ارائه می دهد

طبق یک گزارش، Google Play Store ممکن است در حال توسعه یک Download Manager جدید باشد که مسیری را نگه می‌دارد و برنامه‌های اخیراً دانلود شده را در دستگاه اندرویدی نشان می‌دهد.

این ویژگی در خلال حذف APK یک نسخه برنامه خاص از فروشگاه Google Play کشف شد و گمان می رود فهرستی را به کاربران اندروید ارائه دهد که جزئیات برنامه هایی را که اخیراً دانلود کرده اند ارائه دهد. هنگامی که کاربران از مدیر خارج می شوند، برنامه هایی که دانلود شده اند اما هنوز باز نشده اند را برجسته می کند.

دانلود منیجر در گوگل پلی استور

طبق گزارش Android Authority، دانلود منیجر در فروشگاه Google Play به‌طور خودکار پس از شروع نصب یک برنامه ظاهر می‌شود. پس از حذف APK از فروشگاه Google Play نسخه 42.9.16-31، که شامل چندین رشته است که به مدیریت دانلود ارجاع می دهند، مشاهده شد. همچنین به مرتب سازی بارگیری ها بر اساس زمان نصب و زمان برنامه اشاره می کند.

این گزارش نشان می دهد که وقتی کاربر برنامه ذکر شده در لیست را باز می کند، از آن خارج می شود و صفحه نمایش برنامه های دانلود شده اما باز نشده ظاهر می شود. علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، تعدادی از برنامه‌ها و بازی‌های دانلود شده را به عنوان نشانی در بالای صفحه جزئیات برنامه مشاهده خواهند کرد.

دانلود منیجر در فروشگاه Google Play به صورت دستی در حین حذف APK فعال شد و برای عموم در دسترس نیست. ویژگی‌هایی که در طول فرآیند فوق الذکر کشف می‌شوند معمولاً برای آزمایش توسعه‌دهنده هستند و یک ابهام در مورد عرضه عمومی آنها باقی می‌ماند.

سایر ویژگی های جدید

در ماه های اخیر، گوگل پلی استور چندین ویژگی جدید را عرضه کرده است. این شامل توانایی دانلود حداکثر سه برنامه یا به روز رسانی برنامه به طور همزمان است. گوگل همچنین اخیراً با توقف تولید بسته‌های برنامه کاربردی اندروید (APK) و اولویت‌بندی برنامه Android App Bundle خود (AAB) تغییر بزرگی ایجاد کرده است.

این به طور بالقوه روند بارگذاری جانبی برنامه ها را کمی خسته کننده تر می کند زیرا کاربران اکنون نیاز به نصب یک بسته نرم افزاری APK دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.