ادعای بزرگ ایلان ماسک در مورد Optimus انسان نما: می تواند هر کاری که فکرش را بکنید انجام دهد

ایلان ماسک شب گذشته میزبان رویداد We, Robot بود، جایی که مدیرعامل تسلا از فناوری های آینده نگرانه زیادی رونمایی کرد. ماسک همچنین قول داد تاکسی کاملاً خودمختار به زودی در ایالات متحده راه اندازی شود.

او در کنار آن یک مینی بوس خودران به نام روبوان را نیز به نمایش گذاشت. یکی دیگر از مواردی که ایلان ماسک اعلام کرد روبات های انسان نما بود. این اولین بار نیست که او چیزی در مورد انسان نما می گوید، اما در واقع این اولین بار است که جزئیات واقعاً شگفت انگیزی را در مورد آن فاش می کند.

ایلان ماسک گفت: “این می تواند هر کاری را که فکرش را بکنید انجام دهد.” به گفته وی، اساسا یک دستیار رباتی است که می تواند بین 20 تا 30 هزار دلار قیمت داشته باشد.

همانطور که در بالا ذکر کردم، ایلان ماسک حقایق شگفت انگیزی را در مورد Optimus اعلام کرد. تمام آنچه او گفت این است:

  • Optimus در میان شما راه خواهد رفت. شما قادر خواهید بود تا نزدیک آنها بروید و آنها نوشیدنی سرو می کنند.”
  • “من معتقدم که این مهم ترین محصولی خواهد بود که تا کنون ساخته شده است.”
  • من فکر می‌کنم همه افراد از 8 میلیارد نفر روی زمین یک دوست Optimus می‌خواهند.»
  • این ارزان تر از حمل و نقل انبوه خواهد بود. خودروهای بدون نظارت و کاملاً خودران باید تا سال آینده در تگزاس و کالیفرنیا در تسلا مدل 3 و مدل Y برای شروع در دسترس باشند.

علاوه بر این، ایلان ماسک با رونمایی از Tesla Robovan، یک مینی‌بوس خودکار که برای مناطق پر تراکم طراحی شده، حاضران را غافلگیر کرد. Robovan با طراحی آینده‌نگر یادآور فیلم Tron: Legacy، دارای کناره‌های فلزی نقره‌ای، لهجه‌های مشکی و نوارهای نور LED است. این می تواند حداکثر 20 مسافر را در خود جای دهد و دارای فضای ایستاده است، اما به ویژه به دلیل قابلیت های کاملا خودمختار، فاقد فرمان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.