سامسونگ تا اواسط تابستان 22 میلیون دستگاه گلکسی اس 25 تولید می کند

برنامه های تولید انبوه سامسونگ برای سری گلکسی اس 25 آینده از طریق زنجیره تامین این شرکت فاش شده است. بر اساس این داده ها، سامسونگ قصد دارد تا اواسط تابستان حدود 22 میلیون گوشی سری گلکسی اس 25 را تولید کند.

اگرچه سامسونگ نقشه راه تولید گلکسی اس 25 را با تامین کنندگان قطعات به اشتراک گذاشته است، اما هنوز همه چیز مشخص نشده است. برنامه های تولید بسته به تقاضا می تواند تغییر کند و سامسونگ ممکن است در اوایل سال آینده ارقام را تغییر دهد.

با این حال، در حال حاضر، سامسونگ به تامین کنندگان قطعات اطلاع داده است که می خواهد تا ژوئن حدود 22 میلیون گوشی گلکسی اس 25 تولید کند. Galaxy S25 Ultra تقریباً نیمی از آن را پوشش می دهد.

سامسونگ دوباره روی Ultra شرط بندی می کند

پرچمداران اولترا سامسونگ محبوب ترین پرچمداران این سه گانه هستند و جای تعجب نیست که این شرکت انتظار دارد فروش گلکسی اس 25 اولترا مدل های پایه و پلاس را شکست دهد.

نقشه راه تولید انبوه این شرکت نشان می دهد که سامسونگ می خواهد تا ژوئن 2025 تقریباً 11 میلیون گلکسی اس 25 اولترا، 6 میلیون گلکسی اس 25 و 4 میلیون دستگاه گلکسی اس 25 پلاس تولید کند.

بر اساس گزارش The Elec، تخمین زده می شود که حجم تولید ماهانه سری گلکسی اس 25 تا دسامبر به 2 میلیون، در ژانویه 5 میلیون، در فوریه 4 میلیون، در مارس 3 میلیون، در آوریل 2 میلیون، در ماه مه 2 میلیون و 2 میلیون دیگر در ژوئن افزایش یابد.

مجموع این اعداد به 22 میلیون نمی رسد، اما ما حدس می زنیم به این دلیل است که دقیق نیستند و به پایین گرد شده اند.

در هر صورت انتظار می رود فروش گلکسی اس 25 مشابه فروش اس 24 باشد و تا پایان سال 2025، سامسونگ احتمالا بیش از 30 میلیون پرچمدار سری اس 25 را روانه بازار خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.