ممکن است دکمه Home از گوشی آیفون SE 4 حذف شود

ماه گذشته، مورد انتظارترین گوشی های هوشمند سال توسط اپل عرضه شد. بله، من در مورد سری آیفون 16 صحبت می کنم که بسیاری از ویژگی های جدید از جمله سخت افزار و نرم افزار را به همراه داشت. و حالا که بالاخره آیفون 16 عرضه شد، نوبت به آیفون SE بعدی رسیده است.

اگر گزارش ها را باور کنیم، اپل آیفون SE 4 را در سال آینده عرضه خواهد کرد و شاهد ارتقای بسیاری نسبت به نسل فعلی آیفون SE خواهد بود. آخرین آیفون SE در سال 2022 عرضه شد و اکنون دو سال از عرضه آخرین مدل SE اپل می گذرد. انتظار می‌رود آیفون SE آینده دکمه هوم را که در آیفون‌های قبل از آیفون X دیده‌ایم، از جمله دکمه Action و موارد دیگر را از دست بدهد.

مشخصات آیفون SE 4 شایعه شده است

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ توسط مارک گورمن، آیفون SE بعدی ممکن است دارای دکمه هوم نباشد. این بدان معناست که iPhone SE 4 می تواند تقریباً شبیه آیفون های استاندارد فعلی باشد. ممکن است جزیره پویا نداشته باشد، اما گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که می‌تواند شبیه آیفون 14 با یک دوربین در پشت باشد.

علاوه بر این، گورمن در این گزارش عنوان کرد که آیفون SE بعدی از Face ID پشتیبانی می کند که تاکنون در گوشی SE ندیده ایم. علاوه بر این، این گوشی هوشمند از Apple Intelligence نیز بهره می برد که در حال حاضر تنها به مدل های سری آیفون 16 و آیفون 15 پرو محدود شده است.

اگر iPhone SE 4 از Apple Intelligence پشتیبانی کند، به خودی خود یک ارتقاء بزرگ است زیرا Apple Intelligence به قدرتی نیاز دارد که فقط تراشه A17 Pro و تراشه های سری A18 می توانند ارائه دهند. یعنی آیفون SE 4 روی یکی از این تراشه ها کار می کند؟ خوب، زمان مشخص خواهد کرد.

جدای از آن، چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم از iPhone SE 4 جدید انتظار داشته باشیم. اول از همه، می‌توانیم پورت USB-C و Action Button را ببینیم. در مرحله بعد می توان این بار به نمایشگر OLED به همراه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت رم مجهز شد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.