اسنپ چت ویژگی Footsteps را برای ردیابی مکان های کاوش شده به کاربران iOS ارائه می کند

اسنپ ​​چت شروع به ارائه یک ویژگی جدید برای کاربران iOS کرده است که به آنها امکان می دهد تمام مکان هایی را که کاوش کرده اند و عکس هایی از آنها ارسال کرده اند، پیگیری کنند.

این ویژگی که Footsteps نام دارد، تنها زمانی کار می کند که حالت روح در اسنپ چت برای آیفون فعال نباشد. علاوه بر شمارش مکان‌های جدیدی که کاربر به آنها سفر می‌کند، می‌تواند از حافظه‌های ذخیره‌شده نیز برای در نظر گرفتن سفرهای گذشته استفاده کند.

قابل ذکر است که پلتفرم پیام‌رسانی فوری چندین به‌روزرسانی مهم از جمله ادغام مدل زبان بزرگ Gemini (LLM) در هوش مصنوعی من و نسل پنجم عینک‌های اسنپ را در Snap Partner Summit 2024 اعلام کرد.

Footsteps در اسنپ چت

به گفته اسنپ چت، Footsteps به کاربران iOS اجازه می دهد تا تمام مکان هایی را که از اسنپ مپ استفاده کرده اند، پیگیری کنند. با استفاده از این ویژگی برای اولین بار، پلتفرم از Memories برای ایجاد چند مرحله اول استفاده خواهد کرد. با این حال، استفاده های بعدی از داده های مکان برای ردیابی مراحل استفاده می کند.

ویژگی Footsteps قبلا فقط برای مشترکین Snapchat+ در دسترس بود اما اکنون به طور گسترده برای همه کاربران iOS منتشر شده است. این اطلاعات خصوصی است و فقط توسط صاحب حساب قابل دسترسی است. اسنپ ​​چت می‌گوید Footsteps فقط زمانی کار می‌کند که حالت Ghost Mode – قابلیتی که موقعیت مکانی را از دیگران روی نقشه پنهان می‌کند – خاموش باشد.

کاربران همچنین می توانند در صورت عدم تمایل به استفاده از این ویژگی، تاریخچه Footsteps خود را حذف کنند. اعضای کارکنان گجت 360 پس از به‌روزرسانی Snapchat برای iOS به نسخه 13.9.0.40، توانستند در دسترس بودن این ویژگی را تأیید کنند.

سایر ویژگی های اسنپ چت

در Snap Summit 2024، پلتفرم پیام‌رسانی فوری همکاری خود را با Google برای ادغام Gemini LLM در My AI – ربات چت هوش مصنوعی آن اعلام کرد. علاوه بر قابلیت‌های بینایی رایانه، قابلیت‌های پردازش متن، صدا، تصویر، ویدیو و کد را نیز بهبود می‌بخشد.

همچنین ویژگی Snap AI Video را معرفی کرد که می‌تواند ویدیوهای هوش مصنوعی را از طریق پیام‌های متنی تولید کند، اگرچه این ویژگی فقط برای سازندگان این پلتفرم در دسترس است. یکی دیگر از موارد اضافه شده، یک لنز هوش مصنوعی جدید است که به کاربران اجازه می دهد تا به عنوان خود سالمندان خود ظاهر شوند. اسنپ ​​چت همچنین لنزهای هوش مصنوعی و ویژگی های زیرنویس را به Snapchat Memories آورده است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.