معرفی سری 15 شیائومی با چیپست پرچمدار جدید اسنپدراگون تایید شد

تاریخ عرضه پرچمدار آینده سری 15 شیائومی به طور رسمی اعلام شد. شیائومی بالاخره اعلام کرد که چه زمانی قرار است سری جدید شیائومی 15 را معرفی کند. در کنار آن، برند چینی یک جزئیات جالب دیگر را نیز فاش کرده است و من در مورد پردازنده جدید اسنپدراگون صحبت می کنم. سری 15 شیائومی یک سری گوشی های پرچمدار خواهد بود، بنابراین بله، ما در مورد جانشین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 صحبت می کنیم. بنابراین، بیایید با تاریخ راه اندازی شروع کنیم.

طبق معمول، شیائومی سری جدید گوشی‌های هوشمند را ابتدا در چین عرضه خواهد کرد و تاریخ عرضه آن تنها برای عرضه در چین است. سری 15 شیائومی در تاریخ 23 اکتبر با دو مدل شیائومی 15 استاندارد و شیائومی 15 پرو وارد بازار خواهد شد.

این گوشی‌های هوشمند اولین گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که از جدیدترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 الیت استفاده می‌کنند. گفته می شود که آنها در Snapdragon Summit 2024 که بین 21 تا 23 اکتبر برگزار می شود، عرضه خواهند شد.

صحبت از اسنپدراگون 8 الیت شد، این می تواند جانشین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد. به نظر می رسد کوالکام اکنون نام پردازنده پرچمدار گوشی های هوشمند خود را مشابه آخرین پردازنده های رایانه شخصی خود (Snapdragon X Elite) خواهد گذاشت.

علاوه بر این، این تراشه جدید ممکن است مبتنی بر فرآیند 3 نانومتری TSMC باشد و با دو هسته عملکردی با فرکانس 4.0 گیگاهرتز و شش هسته کارآمد در فرکانس 2.8 گیگاهرتز، بسیار قدرتمند خواهد بود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.