گلکسی اس 25 اولترا حاشیه‌های نازک‌تری نسبت به آیفون 16 پرو مکس دارد

اوایل این ماه، اپل سری آیفون 16 را معرفی کرد. دو مدل پرو در این خط تولید، یعنی آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس، حاشیه‌های بسیار نازکی دارند، نازک‌تر از مدل‌های قبلی و گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس 24 سامسونگ. به این ترتیب سامسونگ مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت. خوب، گوشی پرچمدار آینده غول فناوری کره جنوبی، گلکسی اس 25 اولترا، جدیدترین مدل های اپل را یکی خواهد کرد.

در X/Twitter، @UniverseIce ادعا می‌کند که گلکسی اس 25 اولترا 0.2 میلی‌متر حاشیه نازک‌تر از گلکسی اس 24 اولترا خواهد داشت، که باعث می‌شود حاشیه‌های گوشی آینده نازک‌تر از آیفون 16 پرو مکس باشد. اگرچه داستان چیزهای بیشتری دارد.

منبع اطلاعاتی همچنین رندر جدیدی از گلکسی اس 25 اولترا را فاش کرده است. در جدیدترین عکس، این گوشی دقیقاً همان چیزی است که در نمونه‌های قبلی فاش شده بود و دارای نمایشگری با گوشه‌های گردتر نسبت به مدل قبلی خود است.

انتظار می رود گلکسی اس 25 اولترا دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی مانند آیفون 16 پرو مکس باشد. با این حال، با حاشیه‌های نازک‌تر، گوشی باید کمی کوتاه‌تر و باریک‌تر باشد و در دست گرفتن آن راحت‌تر باشد.

متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد اندازه قاب گلکسی S25 و Galaxy S25+ وجود ندارد. امیدواریم با نزدیک‌تر شدن به رویداد بعدی Galaxy Unpacked که در فوریه 2025 اتفاق می‌افتد، با این جزئیات آشنا شویم.

در مورد سایر ویژگی‌های گلکسی اس 25 اولترا، گفته می‌شود که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام، رم تا 16 گیگابایت، دوربین‌های ارتقا یافته، رابط کاربری One UI 7.1 مبتنی بر اندروید 15، اتصال ماهواره‌ای و مشخصات شارژ ارتقا یافته عرضه می‌شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.