واتساپ اندروید قابلیت منشن مخاطب در وضعیت را دریافت می کند

واتساپ در ماه مارس شروع به کار بر روی منشن وضعیت کرد و به زودی باید برای کاربران سراسر جهان عرضه شود زیرا اکنون برای کاربران بتا در اندروید در دسترس است.

افراد WABetaInfo گزارش می‌دهند که ویژگی به‌روزرسانی وضعیت ذکر شده برای کاربران اندروید در نسخه بتا 2.24.20.3 واتساپ در دسترس است. برای منشن یک مخاطب، هنگام اشتراک‌گذاری عکس یا ویدیو از طریق به‌روزرسانی وضعیت، روی دکمه «@» در کنار نوار شرح کلیک کنید.

وقتی مخاطبی را در وضعیت خود منشن می کنید، اعلان دریافت می کند و می تواند از طریق دکمه اشتراک گذاری مجدد، آن را با مخاطبان خود مجدداً به اشتراک بگذارد که هنگام مشاهده وضعیتی که در آن ذکر شده است، در کنار کادر پاسخ نمایش داده می شود.

با این حال، بر خلاف اینستاگرام، هنگامی که مخاطب مذکور وضعیت را مجدداً به اشتراک می‌گذارد، هویت سازنده اصلی خصوصی باقی می‌ماند. به طور مشابه، مخاطب ذکر شده برای بینندگان وضعیت شما قابل مشاهده نخواهد بود. خصوصی باقی می ماند، به این معنی که اطلاعات تماس برای بینندگان وضعیت شما قابل مشاهده نخواهد بود.

منبع می گوید مخاطب ذکر شده در وضعیت شما می تواند وضعیت شما را ببیند حتی اگر از مشاهده سایر به روز رسانی های وضعیت از طریق تنظیمات حریم خصوصی وضعیت حذف شود.

مشخص نیست که واتساپ چه زمانی این ویژگی را به صورت عمومی منتشر می کند، اما کسانی که نمی توانند برای استفاده از آن صبر کنند، می توانند در برنامه بتا ثبت نام کنند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.