یوتیوب ویژگی نظارتی جدیدی را برای نوجوان ها اضافه می کند

یوتیوب در حال بهبود پادمان‌های پلتفرم خود است تا تجربه بهتری برای کاربران خردسال داشته باشد. روز پنجشنبه، غول پخش ویدئو اعلام کرد که توصیه های ویدئویی در مورد وزن بدن، تناسب اندام و ظاهر بدنی را به نوجوانان محدود می کند.

این شرکت گفت که این تصمیم بر اساس پیشنهادات ارائه شده توسط یک کمیته مشورتی گرفته شده است که همچنین نشان می دهد نوجوانان نسبت به بزرگسالان احتمال بیشتری برای ایجاد باورهای منفی در مورد خود دارند – شرکت می گوید که این دلیل محدودیت های جدید در این پلتفرم است.

یوتیوب تدابیر امنیتی را برای نوجوانان بهبود می بخشد

در یک پست وبلاگی، غول پخش ویدیو دسته بندی ویدیوهایی را که دیگر به نوجوانان توصیه نمی شود، توضیح داد. این شامل ویدئوهایی است که ویژگی‌های فیزیکی را با هم مقایسه می‌کنند یا یک نوع ویژگی را نسبت به دیگران ایده‌آل می‌کنند، سطوح خاص تناسب اندام یا وزن بدن را ایده‌آل می‌کنند، یا بر پرخاشگری اجتماعی به عنوان دعوا و ارعاب بدون تماس تأکید می‌کنند. این تغییر برای کاربران در سراسر جهان ارائه می شود.

یوتیوب گفت که این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که یک کمیته مشورتی بینش های مهمی در مورد تأثیر این پلت فرم بر مراحل رشد نوجوانان به اشتراک گذاشت. وی افزود: «یک بینش این است که نوجوانان نسبت به بزرگسالان با دیدن پیام‌های مکرر در مورد استانداردهای ایده‌آل در محتوایی که آنلاین مصرف می‌کنند، بیشتر احتمال دارد که باورهای منفی درباره خود شکل دهند.

این شرکت تاکید کرد که در حالی که تماشای یک ویدیو از دسته‌های ذکر شده در بالا می‌تواند بی‌ضرر باشد، توصیه‌های تکراری می‌تواند تاثیر مضری بر نوجوانان داشته باشد. یوتیوب همچنین دستورالعمل‌های انجمن خود را بهبود می‌بخشد تا محتوا را حذف کند و از دیدن ویدیوهایی که خط‌مشی‌هایش را زیر پا می‌گذارد جلوگیری کند.

جدای از این، این پلتفرم پنل های منابع پشتیبانی بحران را نیز در چندین کشور در اروپا در دسترس قرار می دهد. این پانل ها برای کمک به افراد با حمایت از خودکشی و آسیب رساندن به خود طراحی شده اند. کاربرانی که از این موارد رنج می‌برند، در صورت جستجوی سؤالات خاص مرتبط با این موضوعات، می‌توانند به خطوط مستقیم بحران شخص ثالث هدایت شوند.

برای ایمن‌تر کردن بیشتر پلتفرم برای افراد زیر سن قانونی، YouTube همچنین تجربه نظارت شده جدیدی را معرفی می‌کند. با این کار، والدین و نوجوانان این امکان را دارند که حساب های خود را پیوند دهند. پس از پیوند، والدین می توانند فعالیت کانال نوجوانان خود را در YouTube مشاهده کنند.

این شرکت می‌گوید که به والدین کمک می‌کند تا در مورد ایجاد محتوای مسئولانه تشویق و توصیه کنند. این ویژگی در حال حاضر در حال توسعه است، اما به زودی والدین می‌توانند با مراجعه به بخش جدیدی به نام مرکز خانواده، حساب‌ها را پیوند دهند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.