سامسونگ گلکسی واچ 4 را برای پنجمین آپدیت بتای One UI 6 Watch آماده می کند

در ماه ژوئن، سامسونگ اولین نسخه بتای ساعت One UI 6 مبتنی بر Wear OS 5 را برای Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic منتشر کرد. از آن زمان، این شرکت سه نسخه بتا دیگر از نرم‌افزار جدید را عرضه کرده است که پیشرفت‌های زیادی را به همراه داشته است.

خب، به نظر می رسد غول فناوری کره جنوبی در حال آماده شدن برای انتشار نسخه بتای دیگری از One UI 6 Watch برای سری Galaxy Watch 4 است زیرا به روز رسانی برای پلاگین Galaxy Watch 4 منتشر کرده است تا این ساعت ها را برای به روز رسانی آینده آماده کند. بیایید نگاهی دقیق تر به آن بیندازیم.

در فروم انجمن سامسونگ برای کره، حساب Beta Operation Manager اعلام کرده است که این شرکت به‌روزرسانی پلاگین Galaxy Watch4 را منتشر کرده است که ساعت هوشمند را برای به‌روزرسانی بتا آینده آماده می‌کند.

به عبارت دیگر، برای دریافت پنجمین نسخه بتا ساعت One UI 6 در گلکسی واچ 4 یا گلکسی واچ 4 کلاسیک، باید آخرین نسخه پلاگین گلکسی واچ 4 را دریافت کنید. می توانید افزونه را از فروشگاه Play به روز کنید.

مدیر انجمن همچنین پیشنهاد می کند که نسخه بتای بعدی One UI 6 Watch پایدارتر از نسخه فعلی خواهد بود. با این حال، این یک تعجب نیست. معمولاً هر نسخه جدید نرم افزار از نسخه قدیمی تر پایدارتر است.

One UI 6 Watch بسیاری از ویژگی های جدید را به ارمغان می آورد. شما می توانید همه آنها را در مقاله اختصاصی ما بررسی کنید. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه نسخه پایدار نرم افزار جدید توسط سامسونگ در دسترس نیست.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.