گلکسی Z Flip 5G، گلکسی Tab S7 و S7 پلاس به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتری دریافت نخواهند کرد

سامسونگ دیگر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای Galaxy Z Flip 5G و Galaxy Tab S7 و +Galaxy Tab S7 منتشر نخواهد کرد. هر سه دستگاه در آگوست 2020 راه اندازی شدند، بنابراین پشتیبانی از آنها پس از چهار سال به پایان می رسد.

این دستگاه‌ها سال گذشته به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و ویژگی‌ها را دریافت نکردند و اکنون نیز هیچ به‌روزرسانی امنیتی دریافت نخواهند کرد.

سامسونگ وعده به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای دستگاه‌هایی که در سال 2019 و بعد از آن عرضه می‌شوند برای حداقل چهار سال داده است، و در حالی که تصمیم گرفته است پشتیبانی از دستگاه‌هایی مانند گلکسی S20، S20+ و S20 Ultra را تا سال پنجم گسترش دهد، Galaxy Z Flip 5G، Tab S7 ، و Tab S7+ دارای حسن نیت یکسان نیستند.

همه مدل‌های گلکسی تب S7 امسال دریافت به‌روزرسانی را متوقف نمی‌کنند: Galaxy Tab S7 FE حداقل تا مارس سال آینده به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کند، زیرا در مارس 2021 وارد قفسه‌های خرده‌فروشی شد. با این حال، این پایان خط برای هر دو نسخه است. Galaxy Z Flip اصلی (نوع LTE در آوریل امسال به‌روزرسانی‌ها را متوقف کرد).

گلکسی Z Flip 5G، گلکسی Tab S7 و گلکسی Tab S7 پلاس در سال 2020 با اندروید 10 و One UI 2.1 عرضه شدند. آنها واجد شرایط سه ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید بودند و آخرین مورد – Android 13 – را در اواخر سال 2022 / اوایل سال 2023 دریافت کردند. آنها بعداً به‌روزرسانی‌هایی را برای One UI 5.1 و One UI 5.1.1 دریافت کردند که مورد دوم آخرین به‌روزرسانی ویژگی آنها بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.