واتساپ در حال آزمایش واکنش‌ سریع پیام از طریق ویژگی Double Tap است

بر اساس ادعای یک ردیاب ویژگی، واتساپ برای اندروید ممکن است در حال آزمایش یک ویژگی حرکتی جدید باشد که به کاربران امکان می دهد سریعتر به پیام ها واکنش نشان دهند.

این ویژگی به گونه‌ای پیش‌بینی شده است که با دو بار ضربه زدن به پیام‌ها، واکنش سریع به پیام‌ها را امکان‌پذیر می‌کند، که ممکن است یک ایموجی پیش‌فرض ظاهر شود. این بر اساس معرفی یک ویژگی در حال توسعه گزارش شده قبلی است که ممکن است کاربران را قادر سازد تا به سرعت به رسانه های دریافتی، مانند عکس ها و ویدیوها از خود صفحه نمایشگر رسانه، واکنش نشان دهند.

واکنش های پیام واتساپ

با توجه به ردیاب بتای واتساپ WABetaInfo، قابلیت واکنش سریع به پیام ها در برنامه بتای واتساپ اندروید نسخه 2.24.16.7 مشاهده شد. پس از انتشار آن، کاربران ممکن است بتوانند با دو بار ضربه زدن به پیام‌ها به سرعت به آنها واکنش نشان دهند. این ردیاب نشان می‌دهد که هنگام واکنش به پیام‌ها، یک «ایموجی قلب» پیش‌فرض ظاهر می‌شود، مشابه عملکرد سایر برنامه‌های متا پلتفرم‌ها از جمله اینستاگرام و فیسبوک.

حدس زده می شود که فرآیند واکنش به پیام ها سریعتر شود. به جای اینکه برای انتخاب ایموجی «قلب» روی یک پیام ضربه بزنید و نگه دارید، کاربران می توانند برای رسیدن به همان هدف، به سادگی دو بار ضربه بزنند.

ردیاب ویژگی ادعا می کند که گزینه واکنش پیام با دو ضربه فقط برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس است زیرا هنوز در حال توسعه است. بنابراین، کسانی که در آخرین نسخه واتساپ برای اندروید بتا از طریق برنامه Google Play Beta استفاده می کنند، ممکن است فقط بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

علاوه بر واکنش‌های سریع به پیام‌ها، واتساپ همچنین در حال توسعه چندین ویژگی دیگر از جمله رونویسی زنده پیام‌های صوتی و ترجمه بلادرنگ پیام‌ها است. علاوه بر این، چت ربات هوش مصنوعی (AI) پلتفرم پیام‌رسانی فوری، با نام Meta AI نیز دارای قابلیت‌های بیشتری است، مانند پشتیبانی از زبان توسعه‌یافته، Imagine Edit و Imagine Me.

علاوه بر این، همچنین توانایی آزمایش Llama 3.1 405B – آخرین مدل هوش مصنوعی این شرکت را نیز معرفی می کند. متا می گوید این مدل هوش مصنوعی برای رسیدگی به پرس و جوهای پیچیده و راه حل های پیشرفته مسائل ریاضی مجهزتر است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.