احتمالا سری 15 شیائومی عمر باتری بهتری نسبت به نسل قبلی خود ارائه می دهد

انتظار می‌رود شیائومی گوشی‌های سری 15 را در سه ماهه چهارم سال 2024 در چین عرضه کند. پیش از عرضه، ما قبلاً با چندین درز و شایعات در مورد این سری مواجه شده‌ایم که جدیدترین آنها دوباره تأیید می‌کند که این گوشی با زبان طراحی مشابهی عرضه خواهد شد.

این خبر از سوی 智慧皮卡丘 منتشر شده است که ادعا می کند شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو دارای یک ماژول دوربین مربعی مشابه در سمت چپ بالای پشت دستگاه خواهند بود. او همچنین خاطرنشان کرد که این گوشی ها با باتری پشتیبان کمی بهتر از سری 14 شیائومی عرضه خواهند شد. همچنین گزارش شده است که یک نسخه ارتباط ماهواره ای وجود خواهد داشت.

قبلاً گزارش شده بود که شیائومی 15 و 15 پرو می توانند اولین گوشی هایی باشند که با HyperOS 2.0 خارج از جعبه نصب می شوند. گمان می‌رود که این تلفن‌ها در همکاری بین پلتفرمی با نسل دوم HyperOS بهتر خواهند شد. او همچنین تاکید می کند که شیائومی بر روی افزودن ویژگی های بیشتر هوش مصنوعی تمرکز کرده است.

در مورد عملکرد، پرچمداران جدید این شرکت به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهند شد که طبق گفته کوالکام، از 21 اکتبر تا 23 اکتبر در اجلاس Snapdragon Summit امسال رونمایی خواهد شد.

ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سری 15 شیائومی به زودی پس از عرضه تراشه جدید کوالکام در چین عرضه شود. پلتفرم موبایل اسنپدراگون 8 نسل 4 از فرآیند پیشرفته 3 نانومتری گره N3E TSMC استفاده خواهد کرد، از هسته پردازنده مرکزی Qualcomm Oryon استفاده می کند و به پردازنده گرافیکی Adreno جدید مجهز می شود که ممکن است Adreno 830 باشد. طبق اخبار قبلی، امتیاز اجرای AnTuTu از اسنپدراگون 8 چیپست نسل 4 ممکن است از 3 میلیون امتیاز فراتر رود.

بر اساس افشای اخیر، این شرکت شیائومی 15 و 15 اولترا را در سه ماهه اول 2025 به صورت جهانی عرضه خواهد کرد. با این حال، انتظار می‌رود که مدل Pro در انحصار چین باقی بماند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.