چگونه در فری فایر ثبت نام کنیم + بازگردانی و انتقال اکانت فری فایر

چگونه در فری فایر ثبت نام کنیم؟ آیا راه حلی وجود دارد که بتوان برای بازگردانی اکانت ها اقدام کرد؟ نحوه انتقال اکانت فری فایر بین گوشی های مختلف چگونه است؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا راجع به این پرسش ها بیشتر صحبت کنیم.

آشنایی با بازی فری فایر

Free Fire یا فری فایر، یک گیم موبایلی می باشد که برای سیستم عامل های اندرویدی و iOS در سال 2017 منتشر شده است. این بازی محصول استودیو گارنا بوده و اکنون بیش از ده ها میلیون کاربر روزانه فعال دارد. جالب است بدانید که این بازی در سال 2020 بالاترین آمار بارگیری یا دانلود را به خود اختصاص داد.

گیمرهای مختلفی در سراسر جهان این بازی را دارند که از آن جمله می توان به کشور ایران نیز اشاره کرد. با توجه به آمار و محبوبیت بالای این بازی، شما می توانید اکانت های بسیاری را در کشور ایران نیز مشاهده کنید که در حال بازی کردن هستند.

اگر نمی دانید چگونه در فری فایر ثبت نام کنیم، که پروسه ثبت نام این بازی در ایران (به دلیل تحریم های داخلی و خارجی) به راحتی امکان پذیر نیست، تا انتها همراه ما باشید. همچنین اگر می خواهید نسبت به انتقال و بازگردانی اکانت کاری انجام دهید، در ادامه با ما همراه باشید تا راجع به این 3 موضوع صحبت کنیم.

چگونه در فری فایر ثبت نام کنیم؟

اولین سوالی که می خواهیم در این بخش پاسخ دهیم این است که چگونه در فری فایر ثبت نام کنیم؟ در این خصوص شما می توانید به روش های مختلف اعم از جیمیل، اکانت فیسبوک، به صورت میهمان یا از طریق VK این کار را انجام دهید.

  • ابتدا بازی را با برنامه تغییر دهنده بازی از یک منبع معتبر (گوگل پلی) دانلود کنید.

  • حال می بایست یک جیمیل ساخته و بهتر است یک اکانت فیسبوک معتبر هم بسازید. اکانت فیسبوک خود را با تنظیم اطلاعات اولیه مناسب و کافی تکمیل کنید.

  • حال به بازی وارد شده و بر روی گزینه Sign in with facebook، کلیک نمایید.

  • کار تمام است و می توانید وارد بازی شده و اطلاعات حساب کاربری خود را درون این گیم تکمیل کنید.

نکته: با توجه به تجربه گیمرها، استفاده از اکانت جیمیل با مشکلاتی همراه است و به همین خاطر بهتر است از روش های دیگر آن مانند فیسبوک و VK استفاده نمایید.

نکته: VK یک شبکه اجتماعی است که می توانید در آن اکانتی ایجاد کرده و حساب کاربری فری فایر را با آن ایجاد کنید.

نحوه ثبت نام بازی فری فایر

چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم؟

حال که فهمیدیم چگونه در فری فایر ثبت نام کنیم، اکنون می توانید نسبت به بازی کردن و لذت بردن از این سرگرمی اقدام کنید. حال سوال دیگری که مطرح می شود این است که چگونه اکانت فری فایر را باید به یک گوشی دیگر منتقل کرد. این موضوع برای کسانی مهم خواهد بود که می خواهند نسبت به فروش اکانت خود اقدام کنند.

امروزه بسیاری از کاربران به دلایلی قصد دارند حساب کاربری خود را با انواع آیتم ها و امتیازاتی که دریافت کرده اند، به فروش برسانند. این افراد می بایست روند انتقال اکانت فری فایر خود را بدانند که در قسمت بعدی آن را بیان می کنیم.

آموزش زدن اکانت فری فایر به گوشی دیگر

آموزش زدن اکانت فری فایر به گوشی دیگر بدین شرح است:

  • ابتدا در دستگاه اول وارد بازی شوید. سپس از متصل بودن یکی از این موارد یعنی اکانت جیمیل، فیسبوک، توئیتر یا VK مطمئن شوید. این کار را در قسمت Setting بازی انجام دهید.

  • حال باید نسبت به حذف کردن بازی از گوشی اول یا خارج شدن از اکانت در گوشی اول اقدام کنید.

  • در گوشی دوم، بازی فری فایر را نصب کرده و متوجه باشید که هیچ اکانتی به بازی لاگین نشده باشد.

  • اگر می خواهید با جیمیل به بازی لاگین کنید، ابتدا اکانت جیمیل خود را به گوشی دوم کانکت نمایید.

  • حال وارد بازی شده و روش ورود را بسته به راهکار ورود خود از طریق جیمیل، فیسبوک یا … انجام دهید.

  • کار تمام است و اکانت موبایل اول به دستگاه دوم منتقل شد.

  • اکنون می توانید بازی را در دستگاه دوم انجام دهید.

نکته: بهتر است آی پی وی پی ان اینترنت شما در دو دستگاه متفاوت باشد.

نکته: بهتر است انتقال به اکانت دوم در فاصله زمانی یک روزه انجام شود. یعنی زمانی که از اکانت خود در دستگاه اول خارج شدید، یک روز صبر کنید. در روز بعد نسبت به لاگین کردن در دستگاه دوم اقدام کنید. این کار می تواند از حساس شدن بازی روی اکانت شما و تغییر دستگاه جلوگیری کنید.

آموزش انتقال اکانت فری فایر

چگونه در فری فایر اکانت قبلی را برگردانیم؟

حال که فهمیدیم چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم، ممکن است این سوال برای شما مطرح شده باشد که چگونه می توان برای بازیابی اکانت این بازی نیز اقدام کرد؟ در این خصوص می توان گفت:

  • به قسمت تنظیمات بازی رفته و روی گزینه customer service کلیک کنید.

  • حال باید بر روی قسمت game concerns کلیک نمایید.

  • سپس روی گزینه Lost FB Account کلیک کرده و در انتهای صفحه جدید، روی گزینه Submit a request کلیک کنید.

  • موضوع را روی Game concerns قرار داده و مشخصات خواسته شده مربوط به اکانت خود را وارد نمایید.

  • در توضیحات بنویسید که مثلا اکانت فیسبوک یا جیمیل و نیز اکانت فری فایر خود را گم کرده اید. در صورتی که اکانت ها هک شده باشند نیز می توانید از این بخش اقدام کنید.

  • منتظر باشید تا پشتیبانی به شما پاسخ دهد.

حال فهمیدیم که چگونه در فری فایر اکانت قبلی را برگردانیم.

تهران جم

معرفی وبسایت خرید جم تهران جم

تهران جم پلتفرمی است که خدمات مرتبط به گیم های مختلفی را ارائه می کند. شما می توانید پرداخت های درون برنامه ای بازی کالاف، کلش اف کلنز و غیره را از طریق این وب سایت انجام دهید.

همچنین اگر قصد خرید جم فری فایر با آیدی را دارید، کافیست به وب سایت تهران جم مراجعه کرده و برای درخواست این خدمات از سایت اقدام کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. مریم می گوید

    سلام وقت بخیر
    من برای انتقال بازی ایمیل رو زدم داخل گوشی جدید و از اکانت روی گوشی قبلی اومدم بیرون ولی ایمیلم رو میزنم هیچ اتفاقی نمی افته.
    باید چیکار کنم؟
    خیلی ممنون