چه زمانی می توانیم منتظر به روزرسانی Samsung One UI 7.0 (اندروید 15) باشیم؟

با عرضه One UI 6.1 برای تقریباً هر تلفن و تبلت گلکسی واجد شرایط، همه نگاه ها به زودی به سمت One UI 6.1.1 خواهد رفت که در ماه جولای در Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 عرضه خواهد شد.

با این حال، مانند به‌روزرسانی‌های قبلی One UI در اواسط سال، نسخه 6.1.1 بیشتر بر روی تلفن‌های پرچمدار، تاشوها و تبلت‌های سامسونگ تمرکز خواهد کرد. One UI 7.0 به‌روزرسانی بعدی One UI است که سامسونگ برای عموم منتشر خواهد کرد.

One UI 7.0 همراه با اندروید 15 عرضه می شود و اکثر گوشی ها و تبلت های گلکسی که در دو سال گذشته راه اندازی شده اند، آن را دریافت خواهند کرد. اما چه زمانی می توانیم انتظار داشته باشیم که One UI 7.0 عرضه شود؟

One UI 7.0 می تواند در ماه اکتبر بر روی دستگاه های Galaxy قرار گیرد

با انتشار One UI 6.0 و One UI 5.0، بهترین حدس ما این است که One UI 7.0 در نیمه دوم اکتبر در دستگاه های Galaxy قرار خواهد گرفت.

ما معمولاً انتظار داریم سامسونگ هر سال در زمان انتشار به‌روزرسانی‌های جدید One UI سریع‌تر شود. اما این شرکت ممکن است امسال نتواند این کار را انجام دهد. به این دلیل که سامسونگ زمان زیادی را صرف کرده است تا One UI 6.1 را در مقایسه با One UI 5.1 و نسخه‌های قبلی برای دستگاه‌های واجد شرایط در دسترس قرار دهد.

احتمالاً هوش مصنوعی گلکسی مقصر این است که چرا توسعه One UI 6.1 اینقدر طول کشیده است، و اگر سامسونگ قصد دارد ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را با Android 15/One UI 7.0 ارائه کند، ممکن است شاهد باشیم که این شرکت انتشار رسمی خود را تا نوامبر یا بعد به تعویق می‌اندازد.

One UI 7.0 قبل از انتشار رسمی به صورت بتا در دسترس خواهد بود

مانند همیشه، سامسونگ احتمالاً این شانس را برای کاربران فراهم می کند که آخرین نسخه اصلی One UI و ارتقای اندروید را از طریق یک برنامه بتا آزمایش کنند. برنامه بتای Galaxy S23 One UI 6.0 در آگوست سال گذشته شروع به کار کرد، اما مانند نسخه رسمی آن، این احتمال وجود دارد که نسخه بتای One UI 7.0 نیز به تاخیر بیفتد.

ممکن است بتوانیم ایده بهتری از بازه زمانی احتمالی انتشار One UI 7.0 – برای نسخه بتا و نسخه نهایی – بر اساس نحوه عملکرد سامسونگ در آوردن به‌روزرسانی One UI 6.1.1 به دستگاه‌های موجود داشته باشیم. اما تا زمانی که سامسونگ به طور رسمی مواردی را اعلام نکند، همه اینها گمانه زنی است که ممکن است در نهایت دقیق باشد یا نباشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.