اپل می تواند ایموجی های مجهز به هوش مصنوعی را با iOS 18 اضافه کند

طبق گزارش‌ها، اپل در حال برنامه‌ریزی چند معرفی جدید جدید برای آیفون با به‌روزرسانی iOS 18 است. انتظار می رود غول فناوری مستقر در کوپرتینو از سیستم عامل جدید در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) 2024 که برای 10 ژوئن برنامه ریزی شده است، رونمایی کند.

اکنون گزارش جدیدی ادعا می کند که این شرکت ممکن است ایموجی های سفارشی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) را معرفی کند. بسته به آنچه کاربر در حال ارسال پیامک است نشان داده می شود. کاربران همچنین ممکن است یک ویژگی سفارشی‌سازی نماد برنامه را دریافت کنند که به آنها امکان می‌دهد نمادهای برنامه را همانطور که می‌خواهند تغییر رنگ دهند.

طبق خبرنامه Power On Mark Gurman از بلومبرگ، اپل قصد دارد چندین ویژگی جدید آیفون را با iOS 18 معرفی کند. در حالی که بسیاری از این ویژگی‌ها می‌توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند، برخی از آنها نیز سفارشی‌سازی بیشتری را به رابط موجود اضافه می‌کنند. در ابتدا به ویژگی هوش مصنوعی، گورمن ادعا می کند که ایموجی های سفارشی می توانند در WWDC 24 رونمایی شوند.

iOS 18 ظاهراً ایموجی های سفارشی مجهز به هوش مصنوعی دریافت می کند

ویژگی‌های هوش مصنوعی به یک بحث بزرگ برای اپل تبدیل شده است. قبلاً گزارش شده بود که این شرکت مهارت‌های مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی را به سیری اضافه کرده است.

اکنون، گورمن ادعا می‌کند که کاربران آیفون وقتی متنی را در یک برنامه پیام‌رسان تایپ می‌کنند، ویژگی‌های هوش مصنوعی را نیز خواهند دید. iOS 18 می‌تواند ایموجی‌های سفارشی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کند، که خارج از کتابخانه ایموجی‌های موجود هستند.

با توضیح نحوه عملکرد این ویژگی، این گزارش ادعا می کند که ایموجی های سفارشی می توانند به طور خودکار بر اساس آنچه کاربر تایپ می کند ایجاد شوند.

به عنوان مثال، اگر کاربری “Happy Diwali” را تایپ کند، هوش مصنوعی ممکن است بتواند متن را بفهمد و یک شکلک منحصر به فرد مربوط به جشنواره هند را پیشنهاد کند. در این گزارش اشاره ای نشده است که آیا دستورالعملی برای جلوگیری از سوء استفاده افراد از این ویژگی و تولید ایموجی های زشت وجود خواهد داشت یا خیر.

iOS 18 گفته است که سفارشی سازی آیکون برنامه را معرفی می کند

طبق گزارش ها، صفحه اصلی آیفون نیز ارتقای بزرگی خواهد داشت. اپل می تواند شبکه استاندارد برنامه هایی را که از اولین آیفون وجود داشته است کنار بگذارد و به کاربران اجازه دهد نمادهای برنامه را در هر کجا که می خواهند قرار دهند. علاوه بر این، کاربران همچنین ممکن است بتوانند نمادهای برنامه را دوباره رنگ آمیزی کنند.

دومی می تواند به گروه بندی برنامه های مشابه کمک کند. به عنوان مثال، همه برنامه های رسانه های اجتماعی را می توان برای سهولت شناسایی به یک رنگ تغییر داد.

امکان قرار دادن آیکون ها در هر مکانی همچنین به کاربران اجازه می دهد خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و آیکون ها را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنند. اینها و موارد دیگر می توانند در تاریخ 10 ژوئن، زمانی که اپل به طور رسمی iOS 18 را معرفی می کند، برای آیفون آماده شود.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.