پشتیبان‌گیری‌های واتساپ فضای نامحدود Google Drive را از دست می‌دهند

گوگل در سال های اخیر اقداماتی را انجام داده است تا مردم را وادار به پرداخت هزینه خدمات خود کند. Google Photos یکی از بهترین نمونه‌های آن است که غول جستجو در ژوئن 2021 به پشتیبان‌گیری نامحدود عکس و ویدیو پایان داد. اخیراً Google همچنین مسدودکننده‌های تبلیغات را در یوتیوب شروع کرده است به طوری که بینندگان یا برای اشتراک ممتاز ثبت نام کنند یا خود را تغییر دهند. مسدود کننده تبلیغات برای اجازه دادن به تبلیغات در YouTube.

ماه آینده، گوگل تبر به فضای ذخیره سازی مجاز برای پشتیبان گیری واتساپ در گوگل درایو می زند. که اساساً به این معنی است که بسیاری از کاربران واتس‌اپ باید برای برنامه‌های ذخیره‌سازی ابری ممتاز Google ثبت‌نام کنند، زیرا تنها 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان ارائه می‌دهد، با این 15 گیگابایت به اشتراک گذاشته شده در Drive و جیمیل و گوگل فوتوز.

واتس اپ در حال حاضر گوگل درایو را به عنوان تنها گزینه برای پشتیبان گیری ابری در اندروید دارد، بنابراین محدودیت فضای ذخیره سازی برای همه، به خصوص کسانی که تصاویر، ویدیوها و سایر رسانه ها را از چت ها و مکالمات واتس اپ خود حذف نمی کنند، مناسب نیست. می‌توان با ایجاد یک حساب Google جدید فقط برای پشتیبان‌گیری واتس‌اپ، محدودیت را برطرف کرد، اما حتی ممکن است برای برخی از کاربران کافی نباشد.

فضای ذخیره‌سازی نامحدود Drive رایگان در ماه دسامبر برای کاربران برنامه بتا واتساپ و در اوایل سال 2024 برای سایرین به پایان می‌رسد، و جالب است که ببینیم آیا واتساپ جایگزین‌هایی برای Google Drive معرفی می‌کند، مانند اتصال به سایر سرویس‌های ابری یا شاید فعال کردن پشتیبان گیری در سرورهای متا.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.