گلکسی اس 10 یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید و شگفت‌انگیز دریافت می‌کند

در اوایل سال جاری، پشتیبانی نرم افزاری برای گلکسی اس 10 ای، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به پایان رسید، زیرا پرچمداران 2019 چهار سال از بازار را به پایان رساندند. این تلفن‌ها واجد شرایط سه ارتقای سیستم‌عامل اصلی و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی بودند، بنابراین قرار نیست گوشی جدیدی دریافت کنند، اما به هر حال یکی را دریافت می‌کنند.

گلکسی S10e، S10 و S10+ در شبکه Telcel در مکزیک به‌روزرسانی دریافت کرده‌اند. این به‌روزرسانی یک وصله امنیتی جدیدتر (دقیقاً وصله سپتامبر 2023) را به همراه دارد و نسخه سیستم‌افزاری دارد که به HWI1 ختم می‌شود.

باید دید سایر بازارها (و اپراتورها) این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد یا خیر. ممکن است این فقط یک استثنا برای Galaxy S10s در شبکه Telcel مکزیک باشد، زیرا به‌روزرسانی قبلی برای آن S10s در ماه مارس منتشر شد، زمانی که هنوز واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی بودند، بنابراین احتمالاً این آخرین عجله از سوی اپراتور است.

قرار نیست این به عنوان نشانه ای تلقی شود که سامسونگ در حال گسترش پشتیبانی از به روز رسانی های امنیتی است تا با سیاست دیوانه وار جدید گوگل مطابقت داشته باشد که باعث می شود دستگاه های پیکسل حداقل تا هفت سال پس از راه اندازی به روز رسانی شوند. حتی اگر سامسونگ سیاست خود را اصلاح کند، کاری که ممکن است در نهایت این شرکت انجام دهد، این کار را برای دستگاه هایی به قدمت گلکسی اس 10 انجام نخواهد داد.

در هر صورت، دارندگان گلکسی اس 10، اس 10 و اس 10 پلاس در مکزیک می‌توانند به‌روزرسانی را از منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار تلفن خود دانلود کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.