واتساپ دارای ابزارهای قالب بندی متن جدید است؛ بلاک نقل قول، فهرست ها و…

طبق گزارش‌ها، پلتفرم پیام‌رسانی فوری واتساپ که متعلق به متا است در حال کار بر روی ابزارهای قالب‌بندی متن جدید است. انتظار می‌رود ابزارهای جدید کد بلاک ، مسدود کردن نقل قول و فهرست باشند. طبق این گزارش، این ابزارها احتمالاً در به‌روزرسانی آینده برنامه اندروید ارائه خواهند شد.

نکات برجسته

  • واتس اپ در حال کار بر روی ابزارهای قالب بندی متن جدید است.
  • انتظار می‌رود ابزارهای جدید کد بلاک ، بلاک نقل قول و فهرست باشند.
  • این ابزارها احتمالاً در به‌روزرسانی آینده برنامه اندروید ارائه خواهند شد.

بر اساس گزارشی که توسط یکی از انتشارات اطلاعاتی واتس اپ، WABetaInfo، منتشر شده است، این پلتفرم پیام رسان در حال کار برای انتشار گزینه های قالب بندی جدید برای برنامه اندروید است. در زیر می‌توانید نحوه عملکرد ابزارهای قالب‌بندی جدید را مشاهده کنید:

بلاک کد:

  • انتظار می رود این ویژگی به گونه ای طراحی شود که اشتراک گذاری و خواندن خطوط کد در واتس اپ را راحت تر کند. در حالی که معمولاً توسط مهندسان نرم افزار و برنامه نویسان استفاده می شود، هر کاربری احتمالاً می تواند از این ابزار برای تأکید بر بخشی خاص از پیام خود استفاده کند. برای قالب‌بندی متن به‌عنوان یک بلاک کد، کاربران ممکن است نیاز داشته باشند آن را با کاراکتر backtick محصور کنند.

بلاک نقل قول:

  • انتظار می رود بلاک نقل قول به کاربران کمک کند تا به بخش خاصی از پیام پاسخ دهند. برای استفاده از این ابزار قالب‌بندی، کاربران احتمالاً باید از کاراکتر “>” استفاده کنند.

لیست ها:

  • لیست ها برای سازماندهی سیستماتیک و منطقی اطلاعات استفاده می شوند. با استفاده از این ویژگی، کاربران ممکن است بتوانند با شروع متن با یک ستاره یا خط فاصله، فهرست ایجاد کنند.

هدف این ابزار ارائه روش‌های کاربرپسندتر و بهبود یافته‌تر به کاربران برای قالب‌بندی پیام‌هایشان در زمینه‌های مختلف، افزایش کارایی ارتباط در واتس‌اپ، چه برای مکالمات غیررسمی یا پیام‌های حرفه‌ای است. یکی از قابلیت های جذاب واتساپ استفاده از آن بدون نصب اپلیکیشن است. در این راستا به شما پیشنهاد می کنیم تا مقاله آموزش واتساپ وب را نیز مطالعه نمایید.

نحوه پشتیبان گیری از حساب خود در واتس اپ اندروید

اخیراً گزارش شده است که پلتفرم پیام رسان در حال کار بر روی یک ویژگی جستجو برای تب Updates است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن دایرکتوری کانال، به روزرسانی های وضعیت، کانال های دنبال شده و سایر کانال های تأیید شده را جستجو کنند. معرفی این ویژگی ضروری است زیرا بسیاری از کاربران از تب جدید Updates شکایت دارند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.