هم اکنون می توانید تصاویر با وضوح بالا را در واتساپ به اشتراک بگذارید

واتساپ همیشه به دلیل عدم امکان اشتراک گذاری تصاویر با کیفیت بالا از طریق اپلیکیشن خود مورد انتقاد بوده است. در حالی که می توانید تصاویر یا فیلم های خود را به عنوان یک سند ارسال کنید، این راه حل ساده ای نیست. البته عکس ها برای کاهش حجم فایل روی پلتفرم فشرده می شوند. همراه چیکاو باشید.

سرانجام، واتساپ ویژگی مورد انتظار را ارائه می کند که به کاربران امکان می دهد تصاویر با وضوح بالا ارسال کنند. اکنون برای ارسال عکس یا فیلم با وضوح بالا در واتس اپ نیازی به استفاده از هیچ ترفندی ندارید. پس از اینکه این ویژگی در حال توسعه در ماه ژوئن مشاهده شد، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، از طریق یک پست اینستاگرام (از طریق WABetaInfo) اعلام کرد که این ویژگی به شما امکان می دهد تصاویر با وضوح بالا را در واتس اپ به اشتراک بگذارید در سطح جهانی در دسترس است.

توجه داشته باشید که کیفیت فشرده استاندارد به طور پیش فرض انتخاب شده است. برای ارسال تصاویر با وضوح بالا در واتس اپ، باید با استفاده از دکمه بالای ابزار ویرایش تصویر در واتس اپ، به HD تغییر دهید. گیرنده می بیند که تصویر دارای یک نماد HD در گوشه پایین سمت چپ پیش نمایش تصویر است که نشان می دهد تصویر با وضوح کامل ارسال شده است.

متا تایید نکرده است که آیا تصاویر ارسال شده از طریق ویژگی HD همچنان به فشرده سازی متوسل می شوند یا خیر. تصاویر HD ارسال شده در واتساپ رمزگذاری شده اند. برای لذت بردن از ویژگی جدید، باید برنامه واتساپ را به آخرین نسخه از فروشگاه Google Play به روز کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.