کامل ترین بررسی گوشی شیائومی ردمی 12

گوشی جدید شیائومی با مشخصات مناسب و قیمت مناسب

به بررسی ردمی 12 از شیائومی خوش آمدید، تا انتهای این مقاله همراه چیکاو باشید. بیایید جعبه محصول را باز کرده و سپس مورد بررسی قرار دهیم. ردمی 12 مانند گوشی‌های سامسونگ، همراه با یک کابل USB عرضه می‌شود و با وجود این، توانسته است یک کاور نیز در جعبه قرار دهد. با این حال، شارژر درون جعبه وجود ندارد، بنابراین باید خودتان شارژر را تهیه کنید – این گوشی از شارژر 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

حال به مشخصات فنی برمی‌گردیم. ردمی 12 دارای صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.79 اینچ و رزولوشن 1080×2460 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است. این صفحه نمایش رنگارنگ و با روشنایی قابل توجهی است.

پردازنده این گوشی از نوع MediaTek Helio G88 با فرآیند تولید 12 نانومتری همراه با 8 گیگابایت حافظه رم می‌ باشد. همچنین، گوشی دارای 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. باتری با ظرفیت 5,000 میلی‌آمپرساعت نیز در این گوشی قرار دارد.

در نهایت، سه دوربین در پشت گوشی وجود دارد. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، یک دوربین فوق‌گسترده 8 مگاپیکسل و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسل. همچنین، در قسمت جلوی گوشی یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد.

شما می‌توانید بین رنگ‌های میدنایت بلک، آبی آسمانی، یا نقره‌ای قطبی انتخاب کنید. در مورد قیمت، ردمی 12 با حافظه 8/128 گیگابایتی در تایلند با قیمت 5,299 بات تایلندی (153 دلار آمریکا) عرضه می‌شود و قیمت آن در اروپا 199 یورو خواهد بود. به طور کلی، شروعی بد نیست.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

 

امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.