چطور مینی چت را فعال کنیم؟ با ساده ترین روش ممکن!

چطور مینی چت را فعال کنیم؟ یکی از پرسش های مهم شما کاربران عزیز است. از این رو ما در این مقاله قصد داریم تا ضمن پاسخ به سوال مینی چت چیست و چه کاربردی دارد؟، نحوه فعال سازی و نصب این اپلیکیشن را به شما آموزش دهیم. تا انتهای این مقاله همراه چیکاو باشید.

مینی چت چیست؟

برنامه Minichat یک اپلیکیشن چت رایگان برای دستگاه‌های موبایل است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند با دوستان خود در سراسر جهان به صورت آنلاین چت کنند. Minichat امکاناتی مانند چت با تصاویر و ویدیوهای زنده، برچسب‌های شخصی سازی شده، اعلانات و پشتیبانی از چند زبانه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین، برنامه Minichat امنیت بالایی را در پلتفرم خود اعمال می‌کند و از رمزنگاری اطلاعات کاربران خود استفاده می‌کند. در کل، برنامه Minichat یک ابزار عالی برای برقراری ارتباطات آنلاین با دوستان و افراد جدید است.

چطور مینی چت را فعال کنیم؟

برای ثبت نام در مینی چت، دو روش وجود دارد. در روش اول، باید اطلاعات شخصی خود را پر کنید و در روش دوم، از طریق فیس بوک وارد شوید. برای استفاده از روش دوم، باید حساب فیس بوک داشته باشید. اما برای ثبت نام در مینی چت، مراحل زیر را انجام دهید:

۱) برنامه مینی چت را از گوگل پلی دانلود کرده و آن را باز کنید.

 ۲) روی “ورود با فیس بوک” کلیک کنید و در مرحله بعد، صفحه وب فیس بوک باز می شود. در صورتی که پیغام “Accept cookies from Facebook” برای شما نمایش داده شد، باید روی “Accept All” کلیک کنید.

۳) اگر قبلاً با مرورگر وب در فیس بوک لاگین کرده باشید، به صورت خودکار به حساب خود وارد می شوید. در غیر این صورت، باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

۴) برای ایجاد حساب کاربری جدید، روی “ایجاد حساب کاربری جدید” کلیک کنید و نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.

۵) سپس، تاریخ تولد و جنسیت خود را انتخاب کنید و برای تایید هویت، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید. یک کد تایید به شما ارسال می شود که باید آن را وارد کنید تا حساب کاربری شما فعال شود. پس از ۶۰ دقیقه، حساب کاربری شما فعال می شود و می توانید از مینی چت استفاده کنید.

چگونه از اپلیکیشن مینی چت استفاده کنیم؟

حال که پاسخ پرسش چطور مینی چت را فعال کنیم؟ را دادیم نوبت به آن رسیده تا نحوه استفاده از این اپلیکیشن را نیز به شما آموزش دهیم. برای آموزش استفاده از مینی چت این بخش از مقاله را مطالعه نمایید.

برای فعال کردن Minichat می‌توانید به صفحه اصلی وب سایت Minichat بروید و دکمه “شروع چت” را کلیک کنید. سپس می‌توانید یک نام کاربری انتخاب کنید و به چت روم مورد نظر خود بپیوندید. همچنین می‌توانید با استفاده از حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، گوگل و توییتر، وارد Minichat شوید و با دوستان خود چت کنید. برای ارسال پیام، کافی است متن خود را در جعبه متنی وارد کرده و دکمه “ارسال” را کلیک کنید. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های دیگری همچون اشتراک عکس و ویدئو، استفاده کنید.

مینی چت چه قابلیت هایی دارد؟

مینی چت (Minichat) یک برنامه چت آنلاین است که قابلیت های مختلفی دارد، برخی از قابلیت های اصلی آن عبارتند از:

  1.   چت با دوستان: شما می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین چت کنید، به صورت شخصی یا در گروه های چت.
  2.   دسترسی به افراد جدید: می توانید با افراد جدیدی که در برنامه حضور دارند آشنا شوید.
  3.   فیلترینگ: با استفاده از قابلیت فیلترینگ، می توانید افرادی که نمی خواهید با آنها چت کنید را مسدود کنید.
  4.   ارسال عکس، ویدئو و موزیک: می توانید به دوستان خود عکس، ویدئو و موزیک ارسال کنید.
  5.   قابلیت چت گروهی: شما می توانید گروه های چت را برای افراد مختلف ایجاد کنید و با آنها به صورت چت گروهی صحبت کنید.
  6.   پشتیبانی از زبان‌های مختلف: مینی چت از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید با افرادی از دیگر کشورها نیز چت کنید.
  7.   طراحی ساده و کاربرپسند: مینی چت یک طراحی ساده و کاربرپسند دارد که به راحتی قابل استفاده است.
  8.   قابلیت اشتراک گذاری لینک: می توانید لینک گروه های چت را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آنها هم به گروه دعوت شوند.
  9.   امکان جستجو: می توانید در بین کاربران برنامه جستجو کنید تا با افراد جدیدی آشنا شوید.
  10. بلاک کردن کاربران: می توانید کاربران را که نمی خوا اهل چت کردن با آنها هستید را بلاک کنید تا نتوانند با شما چت کنند.

جمع بندی

متشکریم که تا انتهای مقاله چطور مینی چت را فعال کنیم؟ همراه ما بودید. نظرات خود را درباره مینی چت در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
4/5 - (7 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. طاها می گوید

    چطوری وب کم را بندازیم روی مینی چت