رفع اشکالات صفحه نمایش Redmi Turbo 4 Pro و تایید مشکلات مداوم HyperOS در دستگاههای مختلف!
شیائومی از طریق انجمن کاربری خود، آخرین بهروزرسانی هفتگیاش را منتشر کرد و پیشرفتهای حاصل شده در زمینه رفع مشکلات نرمافزاری گزارش شده توسط کاربران را تشریح نمود.
این شرکت به تعهد خود مبنی بر شفافیت و ارتباط منظم، به ویژه با گسترش عرضه HyperOS به تعداد فزایندهای از دستگاهها، ادامه میدهد. بهروزرسانی منتشر شده در تاریخ ۲ مه، هم بر رفع اشکالات برطرف شده و هم بر تحقیقات جاری در مورد مشکلات موجود در چندین مدل، از جمله Redmi Turbo 4 Pro که اخیراً عرضه شده است، تمرکز دارد.
بهروزرسانی Xiaomi HyperOS 2
طبق اعلامیه منتشر شده، شیائومی با موفقیت دو مشکل اساسی را که به طور خاص مربوط به Redmi Turbo 4 Pro بوده، برطرف کرده است. آخرین نسخه HyperOS با شماره 2.0.114.0 شامل بهینهسازیهایی است که مشکل پرش تصویر در برخی سناریوها و همچنین عدم پاسخگویی گهگاه صفحه لمسی را رفع میکند. از کاربرانی که این مشکلات را تجربه کردهاند، درخواست میشود دستگاههای خود را بهروزرسانی کرده و بررسی کنند که آیا این مسائل به طور کامل حل شدهاند یا خیر.
فراتر از Turbo 4 Pro، شیائومی اذعان دارد که چندین مشکل همچنان در حال بررسی در طیف وسیعتری از گوشیهای هوشمند مجهز به HyperOS قرار دارد. از جمله مسائلی که در حال رسیدگی است، تأخیر قابل توجهی است که هنگام کشیدن سریع انگشت به سمت بالا پس از باز کردن ویجت آب و هوا و سپس اجرای برنامه دیگری رخ میدهد. این مکث لحظهای میتواند از روانی رابط کاربری بکاهد.
علاوه بر این، عدم دقت در نمایش میزان مصرف انرژی و آمار باتری در حالت صرفهجویی انرژی Phone Manager نیز در دست بررسی است تا کاربران بتوانند اطلاعات دقیقتری در مورد عملکرد باتری دستگاه خود به دست آورند.
برای کاربرانی که به طور مکرر از قابلیت ضبط صفحه استفاده میکنند، شیائومی از تأخیر گزارش شده در هنگام ضبط صفحه در برخی سناریوها، و همچنین مواردی که عملکرد ضبط صفحه تحت شرایط خاص به طور کلی با شکست مواجه میشود، آگاه است. این مسائل نیز در اولویت بهروزرسانیهای آتی قرار دارند.
این شرکت همچنین در حال بررسی یک اشکال مربوط به خودکارسازی وظایف در Phone Manager است. در برخی موارد، محرکهای خودکار مربوط به مدیریت انرژی پس از پیکربندی به طور غیرمنتظرهای تغییر میکنند و منجر به تغییرات ناخواسته در رفتار دستگاه میشوند.
چندین مشکل مربوط به صفحه قفل نیز به طور فعال در حال رسیدگی است. این موارد شامل همپوشانی بین صفحه قفل و رابط تماس هنگام پاسخ دادن به تماسهای ورودی در حالی که صفحه خاموش است، کار نکردن قابلیت دوبار ضربه زدن برای روشن شدن صفحه در صفحه قفل هنگام اعمال تم پیشفرض، و همچنین ناهماهنگی گهگاه نمایش زمان در صفحه قفل میشود.
بولتن هفتگی این شرکت به عنوان یک نقطه تماس شفاف با کاربران عمل میکند که بسیاری از آنها از طریق انجمنها و تشخیصهای درون برنامهای بازخورد ارائه کردهاند. شیائومی کاربران را تشویق میکند تا به گزارش مشکلات و بررسی بخش “اعلامیههای شیائومی” در پلتفرم انجمن شیائومی برای دریافت بهروزرسانیهای لحظهای ادامه دهند.