قابلیت تریلرهای آزمایشی اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

آیا تا به حال نگران پست کردن یک ریل در اینستاگرام بوده‌اید و اینکه آیا با مخاطبان شما ارتباط برقرار می‌کند یا نه؟ متا نگرانی شما را شنیده است و ویژگی جدیدی به نام «تریلرهای آزمایشی» را در اینستاگرام راه‌اندازی کرده است. این ویژگی برای کمک به سازندگان محتوا طراحی شده است تا بتوانند ایده‌های محتوایی خود را آزمایش کنند بدون اینکه نگران واکنش دنبال‌کنندگان خود باشند.

تریلرهای آزمایشی به شما این امکان را می‌دهند که ریل خود را ابتدا با افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند، به اشتراک بگذارید و به این ترتیب عملکرد آن را قبل از تصمیم‌گیری برای به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان اصلی خود، بسنجید.

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد این ویژگی بدانید و نحوه عملکرد آن را توضیح می‌دهیم. همراه چیکاو باشید.

تریلرهای آزمایشی اینستاگرام چیست؟

تریلرهای آزمایشی راهی برای آزمایش ایده‌های محتوای جدید با افرادی است که هنوز شما را دنبال نمی‌کنند. متا این ویژگی را برای کمک به سازندگان محتوا ایجاد کرده است تا بر ترس از آزمایش موضوعاتی خارج از حوزه معمول خود غلبه کنند. به جای به اشتراک گذاشتن مستقیم یک ریل با دنبال‌کنندگان خود، ابتدا به مخاطبان گسترده‌تری از غیر دنبال‌کنندگان نشان داده می‌شود.

این به شما امکان می‌دهد ببینید که محتوا چقدر خوب عمل می‌کند بدون اینکه بر پایگاه دنبال‌کنندگان فعلی شما تأثیر بگذارد. اگر ریل مورد استقبال قرار گرفت، می‌توانید آن را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید یا آن را طوری تنظیم کنید که در صورت عملکرد خوب در طول آزمایش، به طور خودکار منتشر شود.

چگونه یک تریلر آزمایشی را در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟

  1. یک ریل را همانطور که معمولاً انجام می‌دهید، ایجاد کنید.
  2. قبل از اشتراک‌گذاری، گزینه Trial را فعال کنید.
  3. ریل را به اشتراک بگذارید.

پس از اشتراک‌گذاری، ریل آزمایشی در بخش پیش‌نویس‌های شما ظاهر می‌شود. مگر اینکه تصمیم بگیرید آن را با همه به اشتراک بگذارید، در شبکه پروفایل یا تب Reels شما قابل مشاهده نخواهد بود.

در حالی که دنبال‌کنندگان ریل آزمایشی شما را در فید خود نمی‌بینند، اما هنوز هم ممکن است از طریق روش‌های دیگر مانند لینک‌های اشتراکی یا ریل‌هایی با همان صدا یا فیلتر، به آن دسترسی پیدا کنند.

پس از 24 ساعت، معیارهای تعامل مانند بازدید، لایک و اشتراک را دریافت خواهید کرد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا ریل ارزش به اشتراک گذاشتن با دنبال‌کنندگان شما را دارد یا خیر. همچنین می‌توانید این فرآیند را خودکار کنید و به اینستاگرام اجازه دهید تا ریل‌های آزمایشی که پس از 72 ساعت عملکرد خوبی دارند، به اشتراک بگذارد.

متا در حال آزمایش تریلرهای آزمایشی بوده است و بازخورد مثبتی از سازندگان دریافت کرده است. این ویژگی از امروز در حال راه‌اندازی است و در هفته‌های آینده برای همه سازندگان واجد شرایط در دسترس خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.