اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی برای بهبود تعامل مخاطبان به کانال‌های پخش اضافه می‌کند

اینستاگرام روز چهارشنبه ویژگی‌های جدیدی برای کانال‌های پخش معرفی کرد. آخرین به‌روزرسانی راه‌های بیشتری را برای سازندگان فراهم می‌کند تا با مخاطبان خود تعامل داشته باشند، نه تنها با لایک کردن و واکنش نشان دادن به پیام‌ها – تنها راه تعامل در این پلتفرم رسانه اجتماعی تاکنون.

کاربران اینستاگرام اکنون می‌توانند به پیام‌های سازندگان و یکدیگر پاسخ دهند. علاوه بر این، اکنون سازندگان می‌توانند با استفاده از درخواست‌های زمانی و چک‌این‌های روزانه، فعالانه درگیر شوند.

ویژگی‌های جدید برای کانال‌های پخش در اینستاگرام

اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را که به کانال‌های پخش اضافه می‌شود، در یک پست وبلاگ تشریح کرده است. این شرکت سه ویژگی جدید را معرفی می‌کند: پاسخ‌ها، درخواست‌ها و بینش‌ها و بهترین روش‌ها.

همانطور که از نام آن پیداست، ویژگی پاسخ‌ها به کاربران اجازه می‌دهد با سازندگان و یکدیگر با پاسخ دادن به پیام‌ها تعامل داشته باشند و مکالمات رفت‌و‌برگشت را امکان‌پذیر کنند.

این کار با همان خطوط نظرات کار می‌کند، یعنی حذف یا گزارش کردن پاسخ‌ها. برای فعال کردن پاسخ‌ها، روی نام کانال > کنترل‌های کانال ضربه بزنید. سپس، تنظیم اجازه دادن به اعضا برای پاسخ دادن به پیام‌ها را فعال کنید.

با آخرین به‌روزرسانی، اینستاگرام با ویژگی درخواست‌ها، شروع مکالمه را برای سازندگان آسان‌تر می‌کند. آن‌ها می‌توانند از موضوعات پیشنهادی انتخاب کنند یا یک درخواست سفارشی ایجاد کنند که بهترین تناسب را با کانال آن‌ها داشته باشد.

سایر کاربران می‌توانند تا 24 ساعت به درخواست‌ها با متن یا عکس پاسخ دهند و پاسخ‌های مورد علاقه خود را لایک کنند. زمانی که یک سازنده به یک درخواست پاسخ می‌دهد، آن پاسخ نیز در کانال پخش اصلی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در حالی که ویژگی‌های فوق‌الذکر راهی برای سازندگان برای تعامل فعال‌تر با مخاطبان خود هستند، این پلتفرم رسانه اجتماعی همچنین در حال راه‌اندازی معیارهایی برای نظارت بر تعامل است. آن‌ها اکنون می‌توانند به بینش‌های کانال مانند تعداد کل تعاملات، اشتراک‌گذاری داستان و آرای نظرسنجی دسترسی داشته باشند. برای دستیابی به اعداد بالاتر، آن‌ها می‌توانند اهداف تعیین کنند و اینستاگرام بهترین روش‌ها و راهنمایی‌های شخصی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

برای مشاهده بینش‌های کانال، روی نام کانال > عملکرد کانال ضربه بزنید. ضربه زدن روی گزینه “همه را ببین” بینش‌های مفصلی از معیارهای تعامل کانال پخش را ارائه می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.