گوشی آنر Magic 7 از فناوری AI Defocus Eye Protection استفاده می‌کنند

آنر در تاریخ 30 اکتبر از سری پرچم‌دار Magic7 رونمایی می‌کند. ما اکنون یک تیزر ویدیویی جدید برای مدل استاندارد Magic7 داریم که در Chaoha Gold در اینجا مشاهده می شود که توسط بازیگر و خواننده چینی Zhu Zhu ارائه شده است که به تازگی سفیر زیبایی هنری آنر شده است.

Honor می‌گوید این رنگ‌آمیزی «زیبایی نور صبح» را به تصویر می‌کشد. این برند همچنین عکس های تبلیغاتی زیر را منتشر کرده است که این رنگ را نشان می دهد.

به‌علاوه، دستگاه‌های سری Magic7 اکنون تأیید شده‌اند که از فناوری AI Defocus Eye Protection استفاده می‌کنند که این برند در ماه ژوئن از آن رونمایی کرد.

این کار با شبیه‌سازی عینک‌های فوکوس‌زدایی روی نمایشگر عمل می‌کند، بنابراین تمرکز کنترل‌شده را در میدان بینایی محیطی به منظور حفظ دید مرکزی واضح القا می‌کند.

آنر ادعا می کند که این فناوری پس از مطالعه به مدت 25 دقیقه، نزدیک بینی گذرا کاربران را به طور متوسط ​​13 درجه کاهش داده است و برخی از کاربران حتی حداکثر کاهش 75 درجه را تجربه می کنند.

و این بخشی از Magic7 و Magic7 Pro از روز اول خواهد بود. علاوه بر این، صفحه نمایش آنها دارای نور کم نور آبی 4320 هرتز PWM و نور آبی کم در سطح سخت افزار خواهد بود. علاوه بر این، روشنایی صفحه نمایش، دمای رنگ و کنتراست بر اساس زمینه کاری که انجام می‌دهید و عادت‌هایتان، در زمان واقعی با هوش مصنوعی تنظیم می‌شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.