گوشی های اوپو Find X8 و X8 Pro با دوربین های چشمگیر معرفی شدند

اوپو به تازگی گوشی های پرچمدار Find X8 خود را در یک رویداد اختصاصی در چین معرفی کرده است و آنها در حال شکل گیری رقبای گوشی های سال هستند. Oppo امسال با ظاهری بازطراحی شده با Find X8 جمع‌وجورتر به همراه Find X8 Pro ظاهر می‌شود.

Find X8 یک LTPO OLED تخت ۶.۵۹ اینچی با وضوح +FHD و نرخ به‌روزرسانی ۱ تا ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند.

Find X8 Pro یک LTPO OLED کمی بزرگتر 6.78 اینچی با وضوح و نرخ تازه سازی یکسان و یک صفحه نمایش میکرو چهار خمیده جالب تر ارائه می دهد که به نظر می رسد یک صفحه تخت است اما دارای انحناهای ظریف در هر چهار طرف است.

هر دو پنل دارای حداکثر روشنایی جهانی 1600 نیت و حداکثر روشنایی محلی تا 4500 نیت برای محتوای HDR هستند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت نوری را نیز دریافت خواهید کرد.

و اکنون، جالب‌ترین افزوده‌های جدید – بیایید با دوربین‌ها صحبت کنیم.

Oppo همه کاره ترین سیستم های دوربین خود را تا به امروز با سری Find X8 ارائه می دهد و با طراحی حلقه کیهان برای جزیره دوربین شروع می کند. این به طور قابل توجهی کوچکتر از نسل فعلی Find X7 است و سخت افزار قابل توجهی را در خود جای داده است.

Find X8 یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با استفاده از سنسور Sony LYT-700 – یک سنسور 1/1.56 اینچی با لنز 24 میلی‌متری معادل و OIS دریافت می‌کند.

این ماژول در کنار یک ماژول فوق عریض 50 مگاپیکسلی معادل 15 میلی متر (ISOCELL JN5) با فوکوس خودکار جفت شده است. لنز سوم یک پریکوپ 3x 73 میلی‌متری است که مجهز به سنسور IMX882 (اندازه 1/1.95 اینچی) با OIS است. از طراحی منشور سه گانه استفاده می کند که فضای کمتری را نسبت به لنزهای پریسکوپ استاندارد اشغال می کند.

فرم فاکتور بزرگ‌تر Find X8 Pro به Oppo اجازه می‌دهد تا لنز دوم پریسکوپ 50 مگاپیکسلی را با زوم اپتیکال 6 برابر اضافه کند. از سنسور IMX858 1/2.51 اینچی با دیافراگم f/4.3 و OIS استفاده می‌کند.

سنسور 50 مگاپیکسلی 3x تله فوتو و فوق عریض از Find X8 استاندارد استفاده شده است، در حالی که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارای سنسور LYT-808 1/1.4 اینچی بزرگتر است.

هر دو گوشی همچنین دارای موتور تصویر HyperTone Oppo هستند. 9 فریم RAW را در هر عکس ادغام می کند تا وضوح و محدوده دینامیکی پیشرو در کلاس را داشته باشد و در عین حال نویز و مصنوعات را کاهش دهد. حالت پرتره Hasselblad نیز وجود دارد، و Oppo همچنین در حال اضافه کردن یک گزینه جدید LivePhoto است که ویدیوهای کوتاهی را قبل و بعد از گرفتن عکس می گیرد.

مدل Pro همچنین دارای یک دکمه اختصاصی دوربین است که Oppo آن را “دکمه سریع” می نامد. می‌تواند با دوبار فشار دادن، برنامه دوربین را روشن کند، به عنوان شاتر اختصاصی عمل کند و همچنین به شما امکان بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی عکس‌ها را می‌دهد. اوپو همچنین دکمه کشویی هشدار خود را بازگردانده است.

سری Find X8 اولین گوشی های اوپو هستند که با چیپست Dimensity 9400 عرضه می شوند. این تراشه با یک سیستم خنک کننده جدید با لایه گرافیتی، محفظه بخار و ژل رسانای حرارتی که مستقیماً روی مادربرد قرار داده شده است، جفت شده است.

هر دو گوشی سیستم عامل ColorOS 15 را که اخیراً معرفی شده است، بوت می‌شوند که ویژگی‌های هوش مصنوعی متعددی را ارائه می‌کند.

Find X8 به یک باتری سیلیکونی کربنی 5630 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است در حالی که X8 Pro دارای سلول بزرگتر 5910 میلی آمپر ساعتی است. هر دو از شارژ سیمی 80 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کنند و IP69 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند.

Oppo Find X8 در رنگ‌های Starfield Black، Floating Light White، Chasing Wind Blue و Bubble Pink عرضه می‌شود.

Find X8 Pro در رنگ‌های Hoshino Black، Cloud White و Sky Blue موجود است.

ارسال در چین از 30 اکتبر آغاز می شود. هر دو گوشی در خارج از چین در دسترس خواهند بود. شاید تعجب کنید که Find X8 Ultra در کجا قرار می گیرد، اما انتظار می رود Oppo آن گوشی را در سه ماهه اول سال 2025 عرضه کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.