شیائومی پد 7 پرو دارای اسنپدراگون 8s نسل 3 و پنل LCD است

شیائومی تایید می کند که تبلت های سری Pad 7 خود را در همان رویدادی با سری 15 شیائومی عرضه خواهد کرد. سری جدید تبلت ها احتمالا شامل یک مدل استاندارد و یک مدل حرفه ای خواهد بود.

یک مشاور پرکار Weibo که با نام Digital Chat Station (DCS) شناخته می شود، امروز مشخصات تبلت رده بالا را فاش کرده است.

مشخصات شیائومی پد 7 پرو

طبق اطلاعات فاش شده، این تبلت دارای صفحه نمایش بزرگ 11.16 اینچی با رزولوشن 3.2K، احتمالا حدود 2880 در 1800 پیکسل خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، صفحه‌نمایش مانند مدل‌های قبلی خود همچنان از نوع LCD است، همانطور که شایعات قبلی پیشنهاد می‌کردند AMOLED نیست، اما از مزایای کم‌نور DC کامل برخوردار است – ویژگی که معمولاً در نمایشگرهای OLED رده بالا یافت می‌شود. کم نور DC به کاهش سوسو زدن و به حداقل رساندن فشار چشم کمک می کند.

در زیر کاپوت، این تبلت با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 کار می کند. اگرچه SoC سطح بالایی از سازنده تراشه نیست، اما همچنان به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند وظایف سخت را انجام دهد. در این گزارش به شارژ سریع 67 واتی نیز اشاره شده است.

برای دوربین‌ها، پد 7 پرو ممکن است دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی باشد که احتمالاً با یک سنسور عمق ثانویه جفت می‌شود. در حالی که تبلت ها برای عملکرد استثنایی دوربین شناخته شده نیستند، یک سنسور اصلی خوب می تواند برای اسکن اسناد یا گرفتن عکس های فوری مفید باشد.

این افشا همچنین بدنه یکپارچه تمام فلزی را برای پد 7 پرو نشان می‌دهد و انتظار می‌رود که با HyperOS 2 شیائومی مبتنی بر اندروید 15 از پیش نصب شده باشد.

از آنجایی که هوش مصنوعی در سال 2024 در محصولات رایج تر می شود، سری Pad 7 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این افشاگری از “هوش مصنوعی و اتصال عمیق” به عنوان ویژگی های کلیدی پد 7 پرو یاد شده است.

علاوه بر این، گزارش های قبلی حاکی از آن است که سری Pad 7 دارای یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی است. این تبلت ها احتمالاً دارای حسگر اثر انگشت در کناره برای امنیت خواهند بود.

در حالی که مشخص نیست شیائومی اتصال 5G یا سلولی را ارائه دهد، انتظار می‌رود این تبلت‌ها از WiFi 7 پشتیبانی کرده و دارای یک پورت USB Type-C 3.2 برای انتقال سریع اطلاعات باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.