اپل آیپد مینی جدید (2024) اکنون در سطح جهانی در دسترس است

اپل آیپد مینی جدید (2024) که هفته گذشته معرفی شد، اکنون در دسترس است. این دستگاه جدید با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 500 دلار عرضه می شود که دو برابر نسخه قبلی خود است. این فقط برای مدل Wi-Fi است، اما نسخه Wi-Fi+Cellular نیز با قیمت 650 دلار موجود است. اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، گزینه‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی نیز در دسترس هستند.

ارتقای کلیدی اپل A17 پرو است که چیپست آیفون 15 پرو نیز نامیده می شود، اما با برخی کاهش ها. این به همراه رم اضافی (8 گیگابایت)، به مینی جدید اجازه می دهد تا Apple Intelligence را اجرا کند.

Apple Intelligence به‌زودی به‌عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری عرضه می‌شود – iPadOS 18.1 اولین دسته از ویژگی‌ها را در اواخر این ماه به ارمغان می‌آورد، ویژگی‌های بیشتری در ماه‌های آینده اضافه خواهند شد. در اینجا یک “اما” وجود دارد – Apple Intelligence در ابتدا فقط به زبان انگلیسی ایالات متحده در دسترس خواهد بود (در اصل، فقط برای مردم ایالات متحده است).

آیپد مینی جدید همچنین اتصال سریع‌تری دارد. از Wi-Fi 6E (تبر)، بالاتر از Wi-Fi 6 معمولی پشتیبانی می‌کند. همچنین، USB-C 3.2 Gen2 تا 10 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد که دو برابر پورت مینی قدیمی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.