جزئیات صفحه نمایش گوشی ریلمی GT 7 Pro قبل از عرضه فاش شد

سری Realme GT 7 قرار است در تاریخ 4 نوامبر در چین عرضه شود، اما ریلمی تصمیم گرفت یکی از ویژگی‌های کلیدی گوشی را معرفی کند – صفحه نمایش Samsung Eco² OLED Plus.

این یک پنل 8T LTPO است که با لایه پلاریزه موجود در پنل های OLED سنتی کنار می رود و همزمان کنتراست و دید را افزایش می دهد. Realme ادعا می کند که پنل GT 7 Pro می تواند با حداکثر روشنایی جهانی بیش از 2000 نیت و حداکثر روشنایی محلی بیش از 6000 نیت به اوج برسد.

نکته قابل توجه تر این است که علیرغم سطوح روشنایی، پنل جدید تا 52 درصد انرژی کمتری نسبت به پنل Realme GT 6 مصرف می کند. ریلمی همچنین تأیید کرد که GT 7 Pro 120٪ طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد – برای اولین بار در صنعت.

پنل ساخته شده توسط سامسونگ، کم‌نور DC با روشنایی کامل در سطح سخت‌افزار را با نرخ سوسو زدن کم ۱ فریم بر ثانیه با رنگ‌های یکنواخت حتی در سناریوهای روشنایی کم ارائه می‌دهد. همچنین دارای گواهی HDR است و از Dolby Vision پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش GT 7 Pro دارای طراحی مرسوم، میکرو چهار منحنی با طرفین شیب دار است. همچنین از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام پشتیبانی می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.