آپدیت ماه سپتامبر گوگل برای پیکسل ها همچنان اندروید 13 است

امروز گوگل آخرین به‌روزرسانی ماهانه را برای دستگاه‌های پیکسلی که هنوز پشتیبانی می‌کند (یعنی از Pixel 4a 5G و Pixel 5 به بعد) منتشر کرد. و این هنوز اندروید 13 است، بنابراین به نظر می‌رسد شایعه‌ای اخیر است که می‌گوید انتشار رسمی اندروید 14 با ثبات تا ماه آینده به تعویق افتاده است، ممکن است در نهایت درست باشد. همراه چیکاو باشید.

ما در ابتدا تصور می‌کردیم که نسخه نهایی اندروید 14 در ماه آگوست بر اساس جدول زمانی که گوگل ماه‌ها در طول آزمایش بتا نسخه سیستم‌عامل آینده نشان می‌داد، منتشر می‌شود. اما پس از آن در ماه اوت، این شرکت به طرز ناشیانه‌ای به یک نسخه بتا دیگر در چرخه انتشار پرداخت، و پس از آن چند نسخه دیگر برای رفع باگ‌ها منتشر شد، و اکنون در اواسط سپتامبر هستیم، بدون اینکه انتشار به صورت زنده انجام شود.

بنابراین شاید این شرکت واقعاً تصمیم گرفته باشد که آن را تا اوایل اکتبر برگزار کند، که در آن زمان نیز به طور رسمی دستگاه های جدید را معرفی می کند.

به هر حال، به‌روزرسانی امروز به‌عنوان بیلد TQ3A.230901.001 در اکثر دستگاه‌ها ارائه می‌شود، اگرچه برخی از انواع منطقه‌ای و حامل ممکن است یک پسوند یک حرف به اضافه یک عدد به آن اضافه شود. این به‌روزرسانی یکی از آن «افت ویژگی‌ها» نیست که هر سه ماه یک بار با قابلیت‌های جدید ارائه می‌شود، این به‌روزرسانی فقط باگ‌ها و مشکلات امنیتی را برطرف می‌کند.

طبق معمول نسخه‌های Google، ممکن است چند روز (اگر نه بیشتر) طول بکشد تا همه دستگاه‌های پشتیبانی‌شده در طبیعت، اعلان به‌روزرسانی را دریافت کنند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.