دو ساعت هوشمند TCH HD1 و TCH HD2 معرفی شدند

برند TCH، در رویداد روز چهارشنبه، ۲ آبان خود، دو ساعت هوشمند جدید HD1 و HD2 را برای بازار ایران معرفی کرد. ساعت‌های جدید TCH پس از رونمایی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی، راهی بازار ایران شده‌اند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این رویداد که در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، فعالان حوزه موبایل و رسانه‌های حوزه تکنولوژی حضور داشتند تا این برند، محصولات جدید خود برای بازار ایران را به طور رسمی معرفی کند.

معرفی دو ساعت هوشمند TCH HD1 و TCH HD2

ساعت‌های هوشمند جدید تی سی اچ با طراحی نوآورانه خود در نگاه اول از دیگر رقبا متمایز می‌شوند. TCH HD1 ظاهری اسپرت دارد و TCH HD2 از ظاهری کلاسیک برخوردار است. صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی امولد در هر دو ساعت به وسیله شاسی فلزی ساخته شده از آلیاژ روی احاطه شده است.

قابلیت‌های گرافیکی سه‌بعدی که این دو ساعت ارائه می‌دهند، برای اولین بار است که در ساعت‌های هوشمند بازار دیده می‌شود.

ساعت‌های جدید TCH از پردازنده گرافیکی جدیدی استفاده می‌کنند که سبب شده رابط کاربری آن‌ها سه‌بعدی باشد. این رابط گرافیکی جذاب، تماشا کردن محتوا، جابه‌جایی منوها و کار با این ساعت‌ها را نسبت به دیگر رقبا، لذت‌بخش‌تر می‌کند. چنین اتفاقی، برای اولین بار است که در ساعت‌های هوشمند بازار دیده می‌شود.

از قابلیت‌هایی دو ساعت هوشمند تی سی اچ HD1 و HD2 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از زبان فارسی در منو و اعلان‌ها
  • گواهی IP68 برای محافظت در برابر آب و گردوغبار
  • ردیابی خواب
  • پایش قدم‌های طی شده
  • ردیابی کالری مصرف‌شده
  • پایش اکسیژن خون
  • ردیابی ضربان قلب
  • پایش بیش از ۱۶۰ حالت ورزشی

علاوه بر موارد بالا امکان کنترل موسیقی از روی ساعت و کنترل شاتر دوربین نیز از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند HD1 3D Hero1 وHD2 3D Hero2 هستند.

برای باتری، HD1 باتری ۲۷۰ میلی‌امپر ساعتی دارد و HD2 نیز از باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. هر دو این ساعت‌ها با توجه به فعال بودن سنسورها و میزان مصرف، بین ۷ تا ۱۰ روز با یک بار شارژ دوام خواهند آورد. همچنین، می‌توانید هر دو ساعت هوشمند را با استفاده از داک وایرلس، شارژ کنید.

می‌توانید اطلاعات دقیق این ساعت‌ها را در سایت TCH ایران مشاهده کنید.

همچنین، TCH جشنواره‌ای نیز با نام «اون ببره تو بردی» را از تاریخ ۲ آبان آغاز کرده که با پایان آن در شب یلدا، طی یک قرعه کشی دو عدد گوشی آیفون ۱۶ به دو برنده اهدا خواهد شد.

برای شرکت در این جشنواره باید به صفحه https://www.tchiran.com/festival مراجعه کنید. پس از ثبت نام یک لینک اختصاصی برای شما ساخته خواهد شد. پس از آن، باید لینک را برای دوستان خود ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید با این لینک، در جشنواره ثبت نام کنند. هرکدام از دوستان‌تان که در قرعه‌کشی برنده شوند، شما نیز برنده خواهید شد.

نتیجه‌گیری

ساعت‌های هوشمند رقابت سنگینی در بازار ایران دارند و این محصولات چند سالی‌ست که کاربران زیادی را به خود جذب می‌کنند. با این حال، به نظر می‌رسد که ساعت‌های هوشمند HD1 و HD2 با توجه به رابط کاربری سه‌بعدی، قابلیت‌های سلامتی کامل و طراحی جذاب، راه راحتی برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار داشته باشند.

این دو ساعت هوشمند، تمامی نیازهای سلامتی و ظاهری شما را برآورده خواهند کرد. HD1 ظاهری اسپرت دارد و HD2 نیز مناسب کسانی است که به ساعت‌های کلاسیک علاقه‌مندند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.