گوشی تری فولد سامسونگ ممکن است تا سال آینده عرضه شود

سامسونگ در حال آماده شدن برای گسترش خط تولید تاشو خود با یک گوشی هوشمند سه تایی جدید است که احتمالاً در سال 2025 عرضه خواهد شد. با این حال، تصمیم نهایی بر عهده بخش Mobile eXperience سامسونگ به رهبری TM Roh است.

گوشی سه تای سامسونگ می تواند اولین سه تایی برای بازار جهانی باشد

در حال حاضر، میت XT هواوی تنها سه تایی موجود در بازار است که در حال حاضر محدود به چین است. اگر سامسونگ این مدل را در سطح جهانی عرضه کند، می تواند اولین مدل سه تایی موجود در سراسر جهان باشد. فرم فاکتور جدید از یک صفحه نمایش در اندازه تبلت به یک تلفن جمع و جور تبدیل می شود و کاربرد همه کاره را برای سناریوهای مختلف فراهم می کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات وجود ندارد، اما پتنت‌های صنعتی مکانیسم‌های نوآورانه لولا و یکپارچه‌سازی حسگر را پیشنهاد می‌کنند که به دستگاهی اشاره می‌کند که برای موارد استفاده انعطاف‌پذیر طراحی شده است.

چه انتظاری داشته باشیم؟

بر اساس سوابق سامسونگ در زمینه گوشی‌های تاشو، این سه تایی ممتاز احتمالاً از آخرین پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 الیت استفاده خواهد کرد.

برای کسانی که در مورد قابلیت های چندوظیفه ای کنجکاو هستند، پیشرفت های کلیدی در اسنپدراگون 8 الیت شامل افزایش 40 درصدی عملکرد پردازنده گرافیکی و 35 درصد افزایش در قابلیت ردیابی پرتو در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 3 گلکسی زد فولد 6 موجود است. این بهبودها همراه با افزایش 44 درصدی راندمان انرژی، چیپست را برای کارهای سخت مانند بازی و چندوظیفه ایده آل می کند و از ارتقای عملکرد معقول برای سامسونگ سه گانه آینده اطمینان می دهد.

این چیپست دارای یک NPU ارتقا یافته است (45 درصد بهبود در قابلیت‌های هوش مصنوعی) که از ویژگی‌های پیچیده‌تر Galaxy AI برای گوشی سه‌گانه اطمینان می‌دهد.

با این حال، این دستگاه احتمالاً باید باریک تر از گلکسی زد فولد 6 موجود باشد، بنابراین هیچ سنسور دوربین بزرگ تری در داخل آن وجود ندارد.

انتظار می رود که دوربینی مشابه دوربین تدوربین Galaxy Z Fold 6 داشته باشد. برای مرجع، تنظیمات دوربین Galaxy Z Fold 6 در زیر ذکر شده است:

  • 50 مگاپیکسل، f/1.8، 23 میلی‌متر (عرض)، 1.0 میکرومتر، PDAF دو پیکسل، OIS
  • 10 مگاپیکسل، f/2.4، 66 میلی متر (تله فوتو)، 1.0 میکرومتر، PDAF، OIS، زوم اپتیکال 3 برابر
  • 12 مگاپیکسل، f/2.2، 123˚، 12 میلی متر (فوق عریض)، 1.12 میکرومتر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.