سامسونگ یک ایده درخشان برای حلقه های گلکسی قابل تنظیم دارد

حلقه‌های هوشمند هر چند ساده به نظر می‌رسند، از برخی جهات، از سایر دستگاه‌های پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند فریبنده‌تر هستند. برای مثال حلقه گلکسی سامسونگ را در نظر بگیرید. سامسونگ مجبور شد حلقه گلکسی خود را در 9 اندازه توسعه دهد تا تفاوت قطر انگشت افراد را در نظر بگیرد.

هر سایز حلقه گلکسی با اندازه باتری متفاوتی نیز عرضه می شود. و خریداران قبل از خرید حلقه گلکسی باید یا اندازه حلقه خود را بدانند یا یک کیت رسمی سایز از سامسونگ سفارش دهند.

ساعت های هوشمند به لطف طراحی بند مچی قابل تنظیم، این مشکل را ندارند. حلقه های گلکسی آن لوکس را ندارند، اما به نظر می رسد سامسونگ به فکر راه حل های هوشمندانه ای برای غلبه بر مشکل اندازه است.

پتنتی که این هفته (از طریق GalaxyClub) منتشر شد، طراحی هوشمندانه ای را نشان می دهد که می تواند به سامسونگ اجازه دهد تا یک حلقه گلکسی قابل تنظیم منتشر کند.

پتنت انگشتر گلکسی قابل تنظیم سامسونگ

این پتنت در دسامبر 2023 در KIPRIS ثبت شد اما اوایل این هفته منتشر شد. مکانیزمی را برای یک حلقه توصیف می کند که از یک نوار داخلی تشکیل شده است که خم می شود و می تواند در اندازه های مختلف تنظیم شود.

به عبارت دیگر، اگر تا به حال «ارباب حلقه‌ها» اثر پیتر جکسون (حداقل اولین فیلم) را تماشا کرده باشید، این حلقه خودتنظیمی مانند حلقه‌ای که بین انگشتان ایزیلدور کوچک می‌شود، جمع نمی‌شود.

در عوض، تنها نوار داخلی حلقه گلکسی می تواند اندازه تغییر کند در حالی که لایه بیرونی قطر خود را حفظ می کند.

برای شروع، این طراحی می تواند برای هر کاربر مناسب تر باشد. به احتمال زیاد تعداد حلقه‌های گلکسی را خیلی کاهش نمی‌دهد، زیرا باند بیرونی هنوز اندازه ثابتی دارد و حلقه گلکسی خیلی ضخیم نیست. باند داخلی فضای زیادی برای حرکت نخواهد داشت.

با این وجود، این مکانیسم حداقل می‌تواند به کاربران این امکان را بدهد که بدون توجه به افزایش یا کاهش وزن، انگشترهای خود را به بهترین شکل بپوشند.

افرادی که از پوشیدنی های بیومتریک استفاده می کنند اغلب به تناسب اندام فکر می کنند، و این یکی از مشکلات حلقه گلکسی در حال حاضر است. هرکسی که انگشتر را اندازه بگیرد، آن را بخرد و وزن کم کند، احتمالاً در درازمدت با تناسب پوشیدنی دچار مشکل می شود.

در مورد ثبت اختراع، ایده فوق العاده ای به نظر می رسد، اما باید به خاطر داشته باشیم که درخواست های ثبت اختراع همیشه به محصولات واقعی منتج نمی شوند که بتوانیم بخریم.

این که آیا سامسونگ یک حلقه هوشمند خودتنظیمی عرضه خواهد کرد یا خیر هنوز مشخص نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.