ردمی روی دو گوشی Turbo 4 با چیپست های جدید کار می کند

طبق گفته‌های مشاور محبوب Digital Chat Station، ردمی Turbo 4 و Turbo 4 Pro در دست ساخت هستند و هر دو با چیپ‌ست‌هایی عرضه خواهند شد که هنوز معرفی نشده‌اند.

او ادعا می کند که آنها به ترتیب دارای Dimensity 8400 و Snapdragon 8s Gen 4 خواهند بود و به روند فعلی نمایشگرهای تخت پایبند خواهند بود.

Redmi Turbo 4 و Turbo 4 Pro هر دو باید دارای فناوری باتری جدید باشند که اجازه می دهد تا ظرفیت باتری بیش از 6000 میلی آمپر ساعت را بدون به خطر انداختن معماری داخلی دستگاه ارائه دهد.

نام تجاری Turbo یک محصول فرعی از گوشی‌های Redmi Note Turbo است که هدف آن این است که یک «سری پرچم‌دار عملکردی» باشد – تلفن‌هایی که بین سری K سطح بالا و میان‌رده‌های Note قرار می‌گیرند. Turbo 3 (که اولین مورد بود) با اسنپدراگون 8s Gen 3 وارد شد و منطقی است که Turbo 4 دارای پلتفرم نسل چهارم اسنپدراگون باشد.

باید اشاره کنیم که Redmi K70E با Dimensity 8300 وجود داشت، به این معنی که ممکن است شاهد انتقال K80E با نام جدید به خانواده Turbo باشیم.

هیچ یک از این نام ها به معنای چیزی خارج از بازار چین نیستند، زیرا Redmi K70E و Redmi Turbo 3 با نام های Poco X6 Pro و Poco F6 وارد بازار شدند. منطقی است که شاهد عرضه توربو 4 دو به عنوان تلفن های پوکو در صحنه بین المللی باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.