ماموریت ناسا Crew-8 به دلیل شرایط بد جوی در فلوریدا به تعویق افتاد

تیم Crew-8 هنوز منتظر چراغ سبز برای رفتن به خانه هستند زیرا آب و هوا در سواحل فلوریدا خروج آنها را به تاخیر انداخته است. در ابتدا، ماموریت SpaceX Crew-8 ناسا قرار بود دوشنبه شب باز شود، اما اکنون این ماموریت زودتر از ساعت 21:05 به وقت شرقی متوقف شده است. مقامات این ماموریت قبل از تصمیم گیری نهایی شرایط آب و هوایی را زیر نظر دارند.

از آنجایی که آب و هوا باعث تأخیر شد، اعضای خدمه روز را با پایبندی به برنامه‌های ورزشی معمول خود و تکمیل وظایف منظم خود در ایستگاه فضایی سپری کردند. خدمه به شیفت های خواب تعدیل شده خود ادامه می دهند و منتظر یک گزارش آب و هوای به روز هستند تا بدانند در نهایت چه زمانی می توانند کشتی را باز کنند و برگردند.

تغییرات برای خدمه ایستگاه فضایی

فرمانده اکسپدیشن 72، سونی ویلیامز، به همراه مهندسان پرواز بوچ ویلمور، نیک هیگ و دان پتیت، برنامه‌های خود را نیز تغییر دادند تا به خدمه-8 کمک کنند. پس از تاخیر، آنها در روز دوشنبه از حجم کاری سبک تری برخوردار شدند و برای خروج احتمالی روز سه شنبه آماده شدند.

فضانوردان ایستگاه، الکسی اووچینین، ایوان واگنر، و الکساندر گوربونوف، بر روی وظایف خود متمرکز ماندند. اوچینین وقت خود را صرف تعویض قطعات سیستم پشتیبانی حیات در ماژول خدمات Zvezda کرد، در حالی که واگنر تجهیزات قدیمی را در کشتی Progress 88 برای حرکت آتی آن بسته بندی کرد. گوربونوف داده های تشعشع را دانلود کرد و لپ تاپ ها را در ماژول علمی Nauka تمیز کرد.

با نامشخص بودن آب و هوا، همه منتظر آپدیت بعدی هستند تا ببینند چه زمانی ماموریت Crew-8 می تواند با خیال راحت باز شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.